Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi har ikke diskutert noen navn ennå. Men jeg har diskutert litt for meg selv. Og liker Mie, Maja, Elise som jentenavn. Og Adrian eller Aron som guttenavn. Men sambo er nok ikke enig i alle disse iallefall.
Vi har egentlig hatt navn klart siden vi ble sammen Kjæresten hadde et guttenavn som han gjerne ville bruke den dagen han skulle bli pappa, og dette navnet likte jo heldigvis jeg også. Og jeg har hatt klart et jentenavn siden ungdomsskolen som han heldigvis også syns var veldig pent Men vi skriver likevel ned andre alternativer som vi kommer på underveis, da vi ikke vil bestemme oss helt før vi får sett den lille
Vi holder de to på toppen litt hemmelig foreløbig. Men kan si at andre vi vurderer er Lotte og Mari som jentenavn, og kanskje Andreas som guttenavn. Jeg finner så mange fine jentenavn, men syns det er vanskeligere med guttenavn..
Vi har noen tanker, men vi er langt ifra enige. Guttenavn vi har tenkt på er bla a Runar, Helge, Sigurd. Av jentenavn liker vi (jeg) Sigrid, Maren, Mari. Vi han også snakket om Solveig.
har bestandig likt navnet Emilian. Guttenavn er vel det eneste jeg har tenkt på. Men når det kommer til stykket og hvis det viser seg å være gutt , så må jeg si jeg et usikker likevel gitt bra vi har god betenkningstid
Emilian er kjempe fint! Sist sto det mellom Magnus og emilian... Da ble det Magnus emilian,- noe jeg angrer litt på siden jeg bare sier Magnus i hverdagen og emilian blir gjemt bort på en måte :/ skulle heller spart det til nestemann
Har mange jentenavn jeg liker, men mannen er ikke enig i alle. Har få guttenavn. Men vi har diskutert det lite så langt. Avventer det til etter OUL. Så kan vi konsentrere oss om ett kjønn, hvis de ser kjønn da.