Har du tattoveringer?

Ja - har to stk.

En i korsryggen som er tribal med hjerter å sånn og en bak på venstre skulder av to kattepoter.

Jeg har 2 jeg er fornøyd med, å en jeg vil gjøre noe med.
nr1: salamander på korsryggen ( ikke fornøyd [:'(]) 
nr2: sommerfulg på ankelen (fornøyd med [:)])
nr3: 3 stjerner på håndleddet for sønnen min, meg og sambo. Flere stjerner når jeg får flere barn [:)] ( fornøyd med[:)])

har ikke, vil ikke ha...

Jag har en groda på varje ben. En groda på ryggen och ett "armband" av grodor på höger handled.

Ja jeg har to..
En rose på skuldera og en jeg har mekka selv på hofta/magen...

Jeg har kjempemasse...[:-]

Armene, bena, magen, brystet, ryggen og nakken.

Ingen tatoos her. Synest mange er fine, men skal aldri ha.

På håndleddet har jeg navnet mitt, og på leggen har jeg blomster..:) og en sommerfugl nederst i blomsterrekka[:)] Liker den veldig godt jeg:)

Har to stykker. En i nakken og en på innsiden av leggen [:)]
Tatt 080808 og 090909 [:-]

Korsryggen, har en tribal.... [:)]
Blir en til når snuppa blir født, da vill jeg ha navnet hennes en plass [:)]

Har en panter som sniker seg bortover på høyre skulderblad, en tribal på korsryggen, en gecko bak i nakken og et brennende hjerte bak på leggen.
Har planer om å tatovere navnet og fødselsdatoen til barna mine med pen skrift. Usikker på hvor enda[:)]

Har noen her og der.. [:D] 

har to,den ene skal forandres/byges på, den andre er nyyydelig og med mening... skal dessuten ha en minnetatoo av minsta, men tror kanskje jeg kan få til å bruke den jeg vil forandre inn i den...

Nei men har veldig lyst på[:)]

Har et øye i nakken
en slange med et egyptisk øye i midten på høyre legg
og en tribal rundt hele venstre overarm

Jeg har 3. Den på ryggen er logoen til Dream Theater. Er IKKE fornøyd med den.[:'(]
På høyre legg har jeg en måne med 3 flaggermus, og på venstre legg har jeg Nemi-dragen.
Driver å pønsker ut noe jeg kan ha på overarmen, men har ikke funnet det perfekte enda.[:)]

jeg har navnet og fødselsdatoen til snuppa på underarmen (på innsiden)

og jeg har en tegning av en naken dame som får hjertet sitt skutt ut med en pil på korsryggen (den representerer følelsen min da venninna mi døde, hun tegna den da hun fant ut at hun hadde kreft)

jeg skal bygge på den på korsryggen og tilslutt skal jeg fylle ryggen og en arm, med noe som betyr noe*^^

Back
Topp