Har du tattoveringer?

ja har ei i nakken, tribal med et heartagram.
skal snart få min andre med blomster og sommerfugler fra leggen og ned på foten med innskriften "jeg elsker deg Tuva" nede ved fotsålen i alveskrift [:)]

ankel(firfisle), hofta(poter), korsrygge(tribal)

ORIGINAL: pOker*faCe

haha - jeg leste POTETER på hofta! Lurte litt der et lite øyeblikk:) Poter er fint da!

Tribalgreie på høyre legg
Sabercat med flamme/tribalgreie i korsryggen
Kinesisk tegn og en blomst (som er avbildet i måneskinn i Nightwish sitt album Dark Passion Play) på høyre overarm...
[:)]

Og flere skal det bli [:D] (Navn evt. noe mer, til ungene, notelinje med noe pynt og notene til en sang som betyr mye for meg, og Victoria Frances Lamenting Angel på ryggen )
En tattis, og man er hekta...

Nei, og jeg vil ikke ha[;)] Har funnet ut det er best etter mange år med undring om hvor jeg vil ha og hva jeg vil ha og OM jeg vil ha[8D] Og er jeg ikke 100% sikker så vil jeg ikke gjøre det heller.

5 forskjellige med litt ymse motiver. Bla en av pappan min som er død, en av stjernetegnet mitt og litt annet forskjellig. Det som gjør tattoeringene viktige for meg er at de betyr noe for meg

ORIGINAL: Irene7

ORIGINAL: pOker*faCe

haha - jeg leste POTETER på hofta! Lurte litt der et lite øyeblikk:) Poter er fint da!

hahahhahaa.. poteter.. det hadde vel tatt seg ut!! :P

ORIGINAL: Galleri

5 forskjellige med litt ymse motiver. Bla en av pappan min som er død, en av stjernetegnet mitt og litt annet forskjellig. Det som gjør tattoeringene viktige for meg er at de betyr noe for meg

ja, det er det som er viktig for meg også. Har et kinesisk tegn på armen som betyr skytten som er stjernetegnet mitt, og jeg har litt tro på stjerner og måner og sånn, så den betyr masse for hva jeg tror om meg selv. Og så skal jeg da ta to i morra, en tekst som jeg ser på som mitt livsbudskap og guttungen sitt navn over håndleddet. Blir veldig bra!

ORIGINAL: Syska

ORIGINAL: **Krusedull**

Ja, dessverre [:@]
Tok den spontant da jeg var 15.

Samme her.. har lyst til å forandre den en gang jeg får barn..  til et hjerte med fødselsdato e.l. ved siden av...

så fint det hadde vært! Der ga du meg en god ide:)

Ja det har jeg, og jeg digger den. Den er original og betyr virkelig noe, og den er veldig personlig og gjennomtenkt.
Liker ikke tribals eller kinesiske tegn.

Det kinesiske stjernetegnet for året jeg er født i (dragen),og tvillingene tegnet. Begge to er på hoftebeina,en på hvert hoftebein da natyrligvis[;)]
Tenker og få meg en på foten etterhvert,men den skal tenkes gjennom. Liker tatoveringer som beskriver meg,eller betyr noe for meg[:)]

Takk du herlige 90 tall..haha

En liten kålmark på korsryggen [&:] og en fisk på skulderen, som symboliserer mannen min som er født i fiskene [;)]

Ja, har flere; En som går fra fotbladet til kneet (tigerliljer og sommerfugler, gjort i prikketeknikk på kunst med puls). Tre stjerner på armen, to store og en liten. Stjernene "danser" og har små orange/røde hjerter i seg. Gjort i prikketeknikk. Og en mellom skulderbladene som er bygd opp av tre runde elementer, som ender med ringen i ringenenes herre rundt. 3. oktober skal jeg tatovere to svaler på skuldrene, med bassnotene til "the show must go on" som går mellom svalene. Gleder meg!

jepp,har en tribial på høgre armen og en sommerfugl tattoo på venstre underarm,har ett håpets øye og en stjerne i nakken som jeg skal bygge på.
skal ha en svart ink. arm og en med farger[;)]

så no det neste jeg skal tatovere blir carpe diem på høgre underarm på fremmsiden av armen,tribialen er på innsiden[;)] og så blir det blomster tatovering på venstre overarm etter det [:)]

tribialen er jeg så som så fornøyd med,men skal bygge på den med noe greier,så og skal jo ta resten av armen med andre tatooer ,så da blir det bra[;)]

Ei rose på ankelen. Ikke verdens fineste kanskje, men er fornøyd jeg[:)]

Back
Topp