har du tatt røntgen av lungene?

Du må ta av alt med metall (bh med spiler, smykker, eventuelle piercinger) Som regel må du også ta av topper med knapper i, ettersom de kan forårsake forstyrrelse.

Hilsen radiografstudent [;)]

ORIGINAL: Dollysmurfen

Jeg sto fullstendig naken på overkroppen. Ingen problem det.

Bare ha på tskjorte/singlett uten noe dill dall på så går det bra;) det holder som regel ikke at bhen er spileløs, for hempene vil fortsatt vise på bildet. Buksene får du beholde, sålenge de ikke dekker lungene dine;) vi som tar bilde ser ikke på hvordan du ser ut, vil ser bare på hvordan lungene ser ut, men skjønner at det ikke er kjekt å stå der toppløs hvis man selv ikke er fornøyd! Desverre er det ikke alle som er like flinke til å ta hensyn til det, så det beste er om du forbereder selv at du går kledd på en måte som gjør at du slipper å kle avdeg;)

Ja jeg måtte ta av alt.

eg tok røngten av lungene for 1 mnd siden,måtte ta av alt på overkroppen,fikk ikkje ha på sportsbh engang[&:]jævla kiipt[:@]

ORIGINAL: Puskinella

Jeg måtte ta av meg bh, men kunne ha på en singlett [:)]

Ja, måtte kle av meg alt sammen på overkroppen. Mener jeg stod uten undertøy også jeg.

Tok av brystkassen da for noen uker siden og måtte kun ta av bh og ligge med singlet [:)] var en dame som ordnet alt uansett så [:)] syns det er rart om man må ligge bortimot naken der så lenge maskina kan se igjennom klær liksom..

Har tatt maaaaaaange ganger, men husker ikke helt..tror jeg tok noen i baroverkropp,noen med sykehusskjorte på og noen med bh uten spile.

Måtte kle av meg på overkroppen ja[X(]

Jeg hadde på meg tights og singlet, jeg![8D]

ORIGINAL: bondekone

måtte ha av meg bh og smykker

Beholdt t-skjorta på (uten bh under). 

Var på Sykehuset Telemark og tok røntgen av lungene i dag, og måtte stå i helt bar overkropp[8D] ikke noe singlett, eller sykehusskjorte her nei....her var det full pupp gitt[8|]

Måtte vel ikke ha bh på.
Mener å huske at jeg lå i sykehussenga med bare et pledd over meg.
Men var skikkelig syk så brydde meg vel ikke stort om jeg hadde klær på eller ikke [8|]

Back
Topp