har du tatt røntgen av lungene?

hirly

Gift med forumet
måtte du kle av deg på overkroppen da?

Ja, måtte det i militæret... Topp uten spiler gikk greit. (Brukte bare sports-BH uansett så gikk greit)

Datteren min har tatt, og det var bar overkropp.

ORIGINAL: Rullepupp

Tror du bare må ha av bh.. Kan ha på en singlett/skjorte

Tok bare av meg bh'en.

måtte ha av meg bh og smykker

Så lenge du ikke har metall i bh/topp/genser så er det ikke problem. Alt metall må bort, for ellers er bildene ødelagte, og må taes på nytt. [;)]

Tusen takk for svar gulljenter!! Var på røntgen med sønnen min for noen mnd siden og han var jo da sef i barisen.. men jeg hadde ikke like lyst til å stå der med hengepuppene mine og vifte.. amming og mange kilo borte er ikke bare bra for selvtilliten gitt.. 

ORIGINAL: Line og mars snuppe

Jeg måtte ta av meg alt på overkroppen, så tydeligvis forskjellig fra plass til plass...

vil ikke høre [8D][&:]

ORIGINAL: karrol

Datteren min har tatt, og det var bar overkropp.

sign. skjorta måtte av.

Jeg måtte ta av meg alt på overkroppen, så tydeligvis forskjellig fra plass til plass...

Det er ingen som kan tvinge deg til å stå der med puppene bar. Dersom du har på klær som gjør at du må ta de av, skal du få tilbud om engangsskjorte.

Har vært litt både og ettersom hvem som har gjort det,men i teorien skal man kunne ha på en topp hvis man ikke har bh på[:)]

ORIGINAL: *lykkeligst*

Det er ingen som kan tvinge deg til å stå der med puppene bar. Dersom du har på klær som gjør at du må ta de av, skal du få tilbud om engangsskjorte.

hååååper jeg treffer noen som tenker som deg!!

Så lenge du ikke har noe av metall i klærne, så kan du ha de på.

Det betyr som regel at bh må av, men at du kan ha på en topp av noe slag [:)]

ORIGINAL: Dollysmurfen

Jeg sto fullstendig naken på overkroppen. Ingen problem det.

Nei, regner vel ikke med at det blir problemer.. tror ikke de kommer til å stå og peke på meg og le liksom...
Men jeg føler meg ikke vel.. så jeg har ikke lyst til å kjenne på de følelsene..

Back
Topp