har du tatt MR?

Dollface

Forumet er livet
VIP
av rumpa? [8D][:D]

eller andre kroppsdeler.. jeg skal ta av halebeinet, meneh.. jeg aner jo ikke hva det er.. [:D]
Er det sånn som på tv - en stor fancy tunnel?  Er det skummelt?

Har teke av skallen, og eg tykte det var ekkelt. Har litt klaustrofobi so eg fekk 2 valium på forhånd.
Er slik fancy tunell ja.

Har tatt av kneet, er sånn ekkel trommel ja. Bråker som et helvette!

har tatt av hodet. Litt ekkelt å være inne i den tunnelen, men det gikk jo bra, Det var verre med kanylen i hånda..usj, noe så ekkelt..[&:]

jada to ganger har jeg blitt stappa inni en sånn en. å du skal ikke være tjukk, skjønner ikke hva de gjør med folk som er litt kraftigere jeg for det er ikke store plassen inni trommelen. også må man jo ligge høggenes rolig da, men det gikk jo bedre enn jeg trodde da. tok av nakken (nåja fikk med hjerna mi og, så har bevis på at jeg har en haha) også har jeg tatt av ryggen.

en gutt som var etter meg, han fikk nåja for han trykka på den knappen mens han lå inni der.

også ta av deg alt med metall, bh med spiler og olabukser med knapper. vet om ei som fikk brannskader av glidlåsen i buksa si.

den ene gangen jeg ble putta inni der sa de at alt måtta bort av piercinger og stål.
men andre gangen så sa de at det ikke gjorde noe. så jeg ser jo piercingen i tunga på hodet bildet mitt[:-]

Har tatt MR mange ganger, hode, rygg, knær og ankler, flere ganger på alle. [8|] Har ikke tatt av rumpa akkurat, men korsrygg, så rumpa har vel forsåvidt blitt med. [8D] Er tunnel ja, synest ikke det er skummelt, men det bråker jo litt da. [>:] Måtte ligge i en og en halv time sist gang, fytti det var kjipt. [:o]

Har tatt av ryggen ja, var ikke noe skummelt[:)]

har tatt av bekkenet og det er vell rumpeområde?  eg blei stroppa fast på "brettet" (for at bildene skulle bli så klare som mulig,dvs uten bevegelser underveis)og kjørt ett godt stykke inn i trommelen.ca til puppehøgde og glad for at det ikkje var lengre! har ikkje klaustrofobi til vanlig men der var det nære på.heldigvis så var det radio på hørselsverna som eg fekk og eg låg med augene lukka og konsentrerte meg om den. etter nesten en halv time sånn,så sovna eg nesten[:)] lykke til[:)]

[:)]Jeg har ikke gjort det,men eldste sønnen har tatt MR av hodet to ganger,og av rygg - hofter og beina 2 ganger.
Har gått kjempefint hver gang.[:D]

Har ikke tatt selv, men mannen min og jenta mi har tatt. Må ligge helt stille - og så bråker det visst veldig. Jenta mi som da var 6 år fikk narkose da - for hun hadde neppe klart å ligge helt stille[&:] Men det gikk nå veldig bra med begge to.

Lykke til!!![:D]

har tatt av hodet. gikk greit, bråker en del da men. skal engentlig også ta av halebenet (knakk når jg fødte) men jeg har enda ikke kommet meg dit..

lykke til[:)]

Back
Topp