Har du tatovert barnas navn på kroppen din?

Sønnen min er like mye min sønn selv om jeg ikke har satt en markelapp på
Meg selv med hans navn...

Har ikke. Men ønsker å ha noe som representerer lillegutt. Blir nok noe annet enn navn. Syns det er koselig at folk tatovere navn eller noe annet for å representere barna sine. Et evig symbol på ens kjærlighet for barna.
Her trenger vi heldigvis ikke noe evig symbol for det,at vi har kjærlighet for barnet kan visea på andre måter
Haddw forøvrig synes det var kleint om mamma haddw hatt tatovering med mitt navn nå som jeg er voksen

Her trenger vi heldigvis ikke noe evig symbol for det,at vi har kjærlighet for barnet kan visea på andre måter
Haddw forøvrig synes det var kleint om mamma haddw hatt tatovering med mitt navn nå som jeg er voksen

Såklart er smaken som baken når det kommer til tattoo. Og kjærligheten vises på andre måter også hos folk som har tattoo med barnas navn eller andre ting for å representere barna deres :-P

Nei, jeg kunne aldri gjort det. Vil ikke ha noe tatooveringer i det hele tatt.

Kunne tenkt meg det. Noe svakt i rosa, siden det er ei jente. Men gubbis er ikke så fan.

Nei, og skal ikke ha flere :) har to til minne om pappa og det holder :)

Kunne ikke tenkt meg å gjøre det selv, men syntes absolutt det er kjempe fint på de som har det.

Jeg har ikke navn men håndavtrykkene til begge på arma mi. Tenker på evt putte inn noen skygge farger som viser at ene er gutt og andre jente. Begge var 4 mnd da avtrykkene ble tatt.
Sambo har navn og dato :)

Vedlegg

• 1443688831716.jpg
    1443688831716.jpg
    45,8 KB · Visninger: 27
Vil ikke ha navn, men har stjernetegnet og fødselsdato'n til lille tatovert. Veldig fornøyd :)

Har ikke, men har veldig lyst på! :-) usikker om hvordan jeg vil ha det. Enten blir det navn og noe, eller et symbol for henne :-P

Vet ikke om det nødvendigvis blir navnet hennes, men blir iallefall noe som symboliserer henne. Må bare tenke ut motiv først :)

Mannen har navnet til jentungen på underarmen og ska få navnet til lillebror der og etterhvert.
Kunne selv tenkt med noe som har med barna å gjøre men vet ikke hva ennå, ett eller annet blir det nok etterhvert, navnene eller noe annet. Må bare finne ut hva og hvor jeg vil ha den

har tenkt på å ta enten navn eller symbol for gutten. Siden jeg har termin i november, så venter jeg til våren/sommeren med å ta tatovering :)

Har i hvert fall lyst til å tatovere noe som symboliserer barna, men ikke nødvendigvis navn, og det skal ikke være stort heller... Har tatovert Tyren Ferdinan på ankelen som symboliserer stjernetegnet mitt, kanskje jeg skal gjøre det samme med ungene :)

Back
Topp