Har du tatovert barnas navn på kroppen din?

Nei, d har jeg ikke, ikke mannen heller.
Etterhvert har vi og så mange barn at vet ikke om vi hadde hatt plass om vi ønsket. :p

Nei.
Jeg liker ikke tatoveringer generelt, og synes navnetatoveringer er harry :)

Signerer denne. Kommer aldri til å tatovere verken barnas navn, mannens navn eller noe som helst annet på kroppen.

Hadde. Syns det hele ble så feil at jeg tatoverte over det igjen ;)

Jepp,d det har jeg :)
Skal også ha for prinsen som kommer :)
Har også en minnetatovering for mamman min ;) nå er jo jeg hakket glad i tatoveringer,men alle jeg har en betydning :)

Nei, ville ikke gjort det.
Har ingen tatoveringer selv, men syns det kan være veldig fint på andre!
Og navn er helt ok, det spørs bare helt hvordan man gjør det!

Nei og kunne heller ikke tenkt meg det.
Men har stjerner i nakken og for meg symboliserer det barna.

Last edited:
Har ikke. Men ønsker å ha noe som representerer lillegutt. Blir nok noe annet enn navn. Syns det er koselig at folk tatovere navn eller noe annet for å representere barna sine. Et evig symbol på ens kjærlighet for barna.

Har lyst på det. Har en tatovering fra jeg var 17 år som server forferdelig ut og den må enten fjernes eller gjøres om. Vurderer å gjøre den om til noe som har med barna å gjøre.

Siden jeg allerede hadde 8 tattoveringer fra før, så var jeg ikke i tvil om jeg skulle ha det :P Så jeg har navnet og fødselsdatoen til sønnen min på armen, og neste år så skal den utvides så jeg da har navn og fødselsdato til begge sønnene mine der :)

Har initialene til mine to under en sangtekst på ryggtavla:)
Blir vel ett eller annet for lillejenta som kommer og , men ikke under den samme jeg har, da den har en spesiell betydning som omfatter meg og de to:)

Som design var den der helt sikkert grei og mer diskra ang navnedelen, men hadde fremdeles ikke syntes en var fin på huden, da jeg synes "tegninger" på huden er veldig lite pent :)
Jeg er heller ikke glad i tatoveringer, men synes den sommerfuglen ikke er Harry i forhold til de som skriver tykke, store bokstaver med dato bak, det synes jeg er kjempe harry. (Selv om tattoo generelt er litt harry:) )

ImageUploadedByBV Forum1443618236.203357.jpgja, og jeg elsker den!:) guttungen skal få plass under frøkna sitt navn etter han har kommet til verden<3 også skal jeg ha fotavtrykket til den ene og håndavtrykket til den andre med fødselsdatoene et eller annet sted etterhvert.

Jeg vil nok ikke ha navn på barna mine. Men jenta mi heter Luna, og jeg og tattovøren min jobber med en tattoo nå, som skal ligge mellom og uder brystene, som det skal være en måne med på for å symbolisere henne <3 Vet ikke ha mageboeren skal hete ennå, men skal ha en tattoo med symbolikk for han etterhvert også :-)

Nei, det kunne jeg ikke tenkt meg! Ser for meg at det hadde kommet til å bli litt kleint, den dagen ungene er godt voksne.

Back
Topp