Har du tatoveringer?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Har et par simple, ingenting jeg er spesielt imponert over. Den som tok den første på meg gjorde en elendig jobb, og tatoveringa ble ytterligere ødelagt da jeg fikk strekkmerker :p sku gjerne dekka over den, og tatt noen nye, men det ender opp med at jeg alltid prioriterer pengene på andre ting :p

Har 5 stk, har lyst på flere, men må planlegges siden jeg ikke helt vet hva jeg vil ha enda.
537_42647071430_6616_n.jpg
Ååå jeg elsker den 'pain is pleasure' tattisen din :D hva betyr den?:)

Har to:) ImageUploadedByBV Forum1454765867.748591.jpgImageUploadedByBV Forum1454765925.493284.jpg

Bokstavene i naken er forbokstavene til mine to eldste barn. Så mangler en A for minstejenta:) sommerfugl tattoveringen er en minne tatovering som er på underarmen:)

Ååå jeg elsker den 'pain is pleasure' tattisen din :D hva betyr den?:)
Hihi.. at pain is pleasure.. ;) Ikke alt som passer oppe i dagen :p den sitter på hofta og er ikke ofte framme :)

Ja, en fra korsrygg til ribbein og en på foten. Er ikke så fine. Men er sykt glad jeg tenkte tanken at jeg muligens ville bli gravid i fremtiden med tanke på den store. Den har så og si ikke rørt seg under graviditeten. Var 18 da jeg tok den.

Har tre stykker.. Vil ha mer :-D

Veldig dårlige bilder, eneste jeg hadde liggende på mobilen og ikke alle vinkler som er like lette å ta av alene :-P

ebb873007113d573cf12d9805a046b2f
36c6d2c1e07233ddbeb5e235e7e9ac7f
6df76da851cfadf54d7c985daf39b032

Har 3, men har ikke bilder av de på mobilen. Skal dekke over den ene, men må vente til etter jeg har født :)

Ja jeg har på ryggen...har ikke bilde på mobilen da...men det er en stor sommerfugl, med en notelinje nedover og små kunst sommerfugler langs linja...står skrevet under den store sommerfuglen før notelinjen: learn from yeaterday, live for today, hope for tomorrow

Har en liten en på skulderen, tegnet den selv og tok den fordi det var et motiv som betyr mye for meg. Ønsker ikke flere.

ImageUploadedByBV Forum1458716740.893864.jpg

Har denne på underarmen

Back
Topp