Har du tatovering med barnets navn eller fødselsdato?

ja,begge deler

Har podens fødselsdato og håndavtrykket hans på leggen ;)

Har ikke hatt tid eller råd til nå, men jeg skal tatovere inn stjernetegn, dato, og navn på mine to :) Finnes ikke en mer meningsfull tatovering for meg :)

har kun på tvillingene.. fot av trykket og navna dems i et hjerte og fødsel/døds datoen dems..

angrer ikke på att jeg tok den..

Tenker på å få det nå når nr 3 kommer. Vet at jeg ikke skal ha flere senere:)

Jeg har tatoovert navn og fødselsdato til alle mine 4 barn , har gått og ønsket meg tatovering i masse år. Og fant ut i fjor at nå skulle jeg gjøre det.
Etter at sistemann var født.....
emoticon

Dere som har navn på barna i tatoveringen, hvor gamle er barna nå? Og hva synes de om det?

Jeg hadde lyst til å gjøre det da gutten min var liten, men er nå glad for at det ikke ble gjort. Han er 10 år og ville nok syntes det var fryktelig flaut om mamma gikk med navnet hans tatovert på kroppen, særlig på steder hvor vennene hans kunne sett det!

Zpire skrev:
Dere som har navn på barna i tatoveringen, hvor gamle er barna nå? Og hva synes de om det?

Jeg hadde lyst til å gjøre det da gutten min var liten, men er nå glad for at det ikke ble gjort. Han er 10 år og ville nok syntes det var fryktelig flaut om mamma gikk med navnet hans tatovert på kroppen, særlig på steder hvor vennene hans kunne sett det!

Hei

mini er bare 5 måneder, så hun synest ikke noe om det ennå, men sambo har tatovert sin datters på armen (i tilleg til vår 5mnd) med dato. Hun er 8 år og synst det er kjempe kult! har vist det til de fleste på skolen, når pappa henter henne ;)

Jeg har navnet til datteren min på armen, jeg fant ut at hvis jeg først skulle ta en tattoering,så skulle den bety noe og hun betyr alt for meg :) Så nå skal jeg snart få tatt en ny en med navnet til sønnen min.

Vedlegg

• 61779_10151461576532604_949183836_n.jpg
    61779_10151461576532604_949183836_n.jpg
    46,9 KB · Visninger: 115
Har ubeskrivelig kjærlighet tatovert oppå foten på latinsk, også har bf og jeg en langt historie mye opp å ned, mens i fjord falt allebrikkene på plass, vi tattoverte en fredsdue for fred mellom oss, i munnen på fuglen henger det et hjerte for kjærligheten, å inni hjerte står fødselsdatoen.:)

Jeg har ikke enda, men holder på å få en tegnet slik jeg vil ha den, blir bare navnene på de to største i første omgang, de skal få skrive selv, så får jeg fylt på minsten når han kan skrive navnet sitt.

ja har navn med fødselsdato og noe mønster rtundt

elsker den... på jobben får jeg så mye skryt av den av pasienter.. er veldig stolt av den :)

Ja har guttene sine navn på skulderen,og skal ta jentene sine og no når jeg blir ferdig å gå gravid:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Har navna på armen. Dato kommer kanskje etterkvart. Spørst ka lille attpåklatt skal heite, men det er noken år til enda:p

Back
Topp