G GT Sara Forumet er livet 10 Sep 2008 #21 ORIGINAL: lille umulius ja har alltid en pakka liggende[;)]
Hege og Dennis Forumet er livet 10 Sep 2008 #22 Jepp opptil flere pakker,i forskjellige str....Hvis jeg er usikker på om jeg har så kjøper jeg!!!Kjekt å ha med 4 unger i hus!!!! Fikk dere en rolig natt!?!?!
Jepp opptil flere pakker,i forskjellige str....Hvis jeg er usikker på om jeg har så kjøper jeg!!!Kjekt å ha med 4 unger i hus!!!! Fikk dere en rolig natt!?!?!
Naninnie Glad i forumet 10 Sep 2008 #23 Jeg også har liggende!!!!! men du er ikke alene om å ha gått tom for stikkpiller!!!!! DET SKAL JEG LOVE DEG!!!!!!
Jeg også har liggende!!!!! men du er ikke alene om å ha gått tom for stikkpiller!!!!! DET SKAL JEG LOVE DEG!!!!!!
T Tvilling74 Forumet er livet VIP 10 Sep 2008 #24 Du snuppa legevakta er ihvertfall oppe på sykehuset[:D] Var der selv i sommer[:)][8D] Så da vet du det til neste gang[;)]
Du snuppa legevakta er ihvertfall oppe på sykehuset[:D] Var der selv i sommer[:)][8D] Så da vet du det til neste gang[;)]
Cam!lla Forumet er livet *MIA* VIP 10 Sep 2008 #27 ORIGINAL: lille umulius ja har alltid en pakka liggende[;)]
Dollface Forumet er livet VIP 10 Sep 2008 #28 ORIGINAL: Tvilling74 Du snuppa legevakta er ihvertfall oppe på sykehuset[:D] Var der selv i sommer[:)][8D] Så da vet du det til neste gang[;)] Jeg vet jo hvor det er [:D] Var der for to uker siden med meg selv [8D] Og rolig natt? Vel.. har laget ny tråd.. [8D]
ORIGINAL: Tvilling74 Du snuppa legevakta er ihvertfall oppe på sykehuset[:D] Var der selv i sommer[:)][8D] Så da vet du det til neste gang[;)] Jeg vet jo hvor det er [:D] Var der for to uker siden med meg selv [8D] Og rolig natt? Vel.. har laget ny tråd.. [8D]
mamseen Elsker forumet 10 Sep 2008 #30 har en hel haug, av stikkpiller, flytende og vanlige tabletter:)
U unemoren Forumet er livet 10 Sep 2008 #31 ORIGINAL: lille umulius ja har alltid en pakka liggende[;)]
Dollface Forumet er livet VIP 10 Sep 2008 #32 sånn til mitt forsvar, for alle dere som tenkte hvilken uansvarlig mor jeg er som ikke har stikkpiller i hus [8D][8D][8D][8D] så har jeg både paracet og pinex flytende.. men det vil han ikke ha - for det er søtt og klissete [8D]
sånn til mitt forsvar, for alle dere som tenkte hvilken uansvarlig mor jeg er som ikke har stikkpiller i hus [8D][8D][8D][8D] så har jeg både paracet og pinex flytende.. men det vil han ikke ha - for det er søtt og klissete [8D]
J jannikesprofil Glad i forumet 10 Sep 2008 #33 hehe ja nei det kan eg tenke meg,typisk mannfolk[:D][:D] eg har alltid en pakke liggende,vet hvor grusomt det er når man virkelig trenger det og ikkje har så..[:)]
hehe ja nei det kan eg tenke meg,typisk mannfolk[:D][:D] eg har alltid en pakke liggende,vet hvor grusomt det er når man virkelig trenger det og ikkje har så..[:)]