Har du sovesofa hjemme?

Tre muskuterer

Lykkelig!
Har du sovesofa hjemme?  I så fall lurer jeg på:
Er den er god å sitte i?
Er den god å ligge på?
Hvor er den kjøpt?
Antall sitteplasser?
Hvor bred er sengen?

Jeg lurer fordi vi skal ha til stua for 2 personer som må være god for oss å sitte i men kommer til å bli litt brukt da vi såpass lang unna at vi ofte har overnattingsbesøk av vennepar.

har denne: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/20198972 i stuen. Måtte ha sofa som kunne soves på da jeg ikke hadde plass til gjester noe annet sted. Den er fast og fin som sofa. Sengen er ikke den beste, innerste delen (sofadelen) er myk og grei, men den ytterste delen man drar ut er ganske hard... Så om to skal sove der liker de forhåpentligvis hver sin hardhet på sengen. Bør sove med hodet vekk fra sjeselongdelen, ellers kjenner man den kanten ganske godt.
Kjekt at den har god oppbevaring under sjeselongen. Minus for at den ikke kan vaskes (annet enn putetrekkene, de kan iallefall tas av). Ikke kan den tørketrommles heller sto det på den :P

Min kan ikke speilvendes, men på ikeas sider nå står det at man kan bytte på hvilken side man har sjeselongen. Det er en fordel om man skal flytte eller vil ommøblere :)

Stjernejenten skrev:
har denne: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/20198972 i stuen. Måtte ha sofa som kunne soves på da jeg ikke hadde plass til gjester noe annet sted. Den er fast og fin som sofa. Sengen er ikke den beste, innerste delen (sofadelen) er myk og grei, men den ytterste delen man drar ut er ganske hard... Så om to skal sove der liker de forhåpentligvis hver sin hardhet på sengen. Bør sove med hodet vekk fra sjeselongdelen, ellers kjenner man den kanten ganske godt.
Kjekt at den har god oppbevaring under sjeselongen. Minus for at den ikke kan vaskes (annet enn putetrekkene, de kan iallefall tas av). Ikke kan den tørketrommles heller sto det på den :P

Min kan ikke speilvendes, men på ikeas sider nå står det at man kan bytte på hvilken side man har sjeselongen. Det er en fordel om man skal flytte eller vil ommøblere :)

Denne har vi også;D Funker veldig fint som sofa og jeg syns det er veldig greit å kunne oppbevare gjestedyner/puter under sjeselongen;) Har ikke prøvd å sove på den en hel natt selv, men det hender vi drar ut sovedelen når vi skal se en film og slappe av, hehe..

min bror har en sovesofa i stuen,og den er like god og sitte i som en annen sofa.
Det er en Italsofa.
bredden på sengen blir vel 120-130cm eller noe sånt.

en sånn (bare i beige)

Back
Topp