Har du smarties julekalender??? *link*

talata

Forumet er livet
http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/12/14/521257.html

[:'(][:'(][:'(][:'(]

å fy f...ÆSJ![:'(] har ikke sånn kalender og skal nå heller aldri ha det..ble ganske kvalm nå...

så bra jeg har kinder-kalendern! [:)]

ORIGINAL: *cookie*

å fy f...ÆSJ![:'(] har ikke sånn kalender og skal nå heller aldri ha det..ble ganske kvalm nå...
Næh... at du ble kvalm kan du vel ikke mene? Det er jo tross alt ikke helsefarlig å spise mark..... [8|] ([:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(])

fy fader.. nå fikk jeg kredla...[:'(]

ORIGINAL: talata

Næh... at du ble kvalm kan du vel ikke mene? Det er jo tross alt ikke helsefarlig å spise mark..... [8|] ([:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(])

nei det er jo sant...da er det egentlig helt greit med edderkopp og larver i sjokoladen...[8D][:'(]!

æsj[:'(]

ORIGINAL: anetta23

fy fader.. nå fikk jeg kredla...[:'(]

samme her, jeg har heldigvis bare sånn lotterikalender!! blæh [:'(][:'(]

Grunnen til det skjer er jo pga. at de bruker gamle kalendere. Har mange plasser sett at de selger fjorårets kalender. De skulle ha vært nødt til å skifte utseende på kalenderne hvert år, da hadde sjansen for at det skjer vært mindre.

Det er jo UFATTELIG SIMPELT at de selv etter 5 (!!!!) klager på mark i kalenderene, IKKE tar affære!!
SKANDALE!!

ORIGINAL: veldiglyst

Grunnen til det skjer er jo pga. at de bruker gamle kalendere. Har mange plasser sett at de selger fjorårets kalender. De skulle ha vært nødt til å skifte utseende på kalenderne hvert år, da hadde sjansen for at det skjer vært mindre.

er det jeg og tror!
har hørt flere som sier den er akkurat samme som i fjor.
vi er vel ikke så naive at vi tropr de kaster de når jula er over?
seff ikke!
sparer til neste år, flott ja!!
[:'(]

har ingen kalender i år for er så mye dritt i de allikevel.
lodd vinne rjeg ikke på uansett :P
og når gutten blir gammel nok til kalender så blir det pakkekalender som mor har handla selv (helt uten snop)

Back
Topp