Har du sluttet å amme eller planlegger å slutte snart?

Ammer fortsatt litt morgen og kveld og det slutter jeg med når lillebror ikke lenger er interessert. Om det ikke varer og varer da :) Med storesøster var det slutt når hun var 11 måneder, og nå er han nettopp passert året så vi får vente å se ;)
 
Ammer ennå og har ingen plan på når og hvordan det skal avsluttes. ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Har akkurat slutta å amme på natta, syns egentlig det er veldig vemodig, savner det litt :p så blir nok ikke å kutte ut amminga ned det første, ammer fortsatt morgen og kveld :)
 
Håper snuppa bestemmer seg for å slutte før jeg vil slutte, tror ikke jeg har hjerte til å nekte henne pupp :p
 
Har akkurat slutta å amme på natta, syns egentlig det er veldig vemodig, savner det litt :p så blir nok ikke å kutte ut amminga ned det første, ammer fortsatt morgen og kveld :)
Gikk det bra? Vi måtte utsette slutting på natt litt pga. Forkjølelse men må vel i gang ugjen snart. Når får hun soste og første målt7d??

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Gikk det bra? Vi måtte utsette slutting på natt litt pga. Forkjølelse men må vel i gang ugjen snart. Når får hun soste og første målt7d??

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Bra og bra, det går nå hvertfall :p hun sover til ca 5 (må gi sutt, legge henne ned, snu henne osv fra hun legger seg) før hun begynner å "spørre" etter pupp, og blir litt sint når hun ikke får. Tar ofte lang tid før hun sovner igjen, opp mot en time, før hun våkner rundt 7. Våkenperioder på rundt 1 time midt på natta hadde vi når hun fikk pupp også, så verre har det i alle fall ikke blitt :) i natt var første natta hvor hun ikke etterlyste pupp :D våkna rundt 5 som vanlig, men var fornøyd med litt vann og at jeg holdt henne i hånda til hun sovna igjen, tok en stund før hun sovna, men ikke så lenge som en time :) håper på at hun skal slutte med den oppvåkninga og sove til det er morgen... hun får pupp før hun legger seg kl 19, og så får hun ikke før vi står opp, tidligst halv 7. Ops, ble visst litt langt :p
 
Back
Topp