Har du skifta dekk?

Byttet på min i går siden jeg kjører piggdekk:)

Kkører pigfritt så bytter vel enten i helga eller over neste helg :)

Samboeren må derimot få byttet! :)

Jepp, vi har bytta.

Nei, står i avisen at de anbefaler å vente fordi det kommer mer vær. Men i Bergen er det piggdekkgebyr enda, så er ingen som kjører med pigger her.

Jeg skifter ikke dekk :P det gjør mannen :) han fikser det idag.

Nei ikke fått gjort det... Men vi må ha nye sommerdekk, og måtte vente på lønn... Så må få tatt det til uka. Håper på onsdag siden jeg da har fri.. Så får håpe det går bra selv om vi kjører på piggdekk..

Jeg bor på fjellet så de får bare komme å se på gårdsplassen min om de mener jeg skal skifte dekk nå!

Det er jo regler som også inneholder et forbehold om kjøreforhold, er der snø så skal du selvsagt beholde dem.

Vi burde ha byttet om nå, merker dekkene ikke er så gode på tørr vår asfalt. Har ikke mulighet denne helgen, satse på at babyen kommer snart så min samboer er hjemme noen uker fremover og kan gjøre bilene vårklare :)
Vi kjører piggfritt da så ingen krise.

Sambo og min svoger gjør det nå... Min svoger skulle sjekke bremsene når dekkene var av... Og det ser ikke bra ut :( mulig jeg må ut med en fin sum der og... Akkurat nå når restskatten snart må betales...

Nei, blir nok ikke før i mai. Bor i nord-Norge, og her er det enda masse snø :/

Har ikke pigg siden vi kjører i Asia. Tror ikke de vett hva piggdekk er her,,,, eller snø;)

Back
Topp