Har du sjekket selvangivelsen?

Hvordan får man ekstra skattetrekk? :)
Du kan endre det på skattekortet om du har prosentkort eller be arbeidsgiver trekke deg ekstra :) altså lønningskontoret på jobben.

Jeg får igjen 37.000kr og mannen får igjen 17.000kr så dette er enda et godt år for oss :)

Eg får hele 350 kr men de har ikke reint med barn under 12 år så når eg registrere det får eg nok mer igjen :-)

Fikk smell på 1260,-....

Hadde jeg ikke regnet med, så et lite sjokk, og skjønner ikke hvorfor og hva det er som har gjort det.

Men samboer fikk igjen ca 5000, så ble ikke helt håpløst.

Jeg får igjen 22 000. Har passet på å ligge innenfor med god margin, er livredd for baksmell og syns det heller er en kjekk måte å sørge for noen ekstra kroner til sommeren på. Mannen har ikke passet så godt på i år, så han fikk en smell på 14 000, så vi står jo igjen med bare 8000 kr da... :sorry:

Jeg får igjen 22 000. Har passet på å ligge innenfor med god margin, er livredd for baksmell og syns det heller er en kjekk måte å sørge for noen ekstra kroner til sommeren på. Mannen har ikke passet så godt på i år, så han fikk en smell på 14 000, så vi står jo igjen med bare 8000 kr da... :sorry:

Begge gikk i pluss, så er ein god sum me sitt igjen med. :)

Har ikke regnet på den, men tar ekstra næringsinntekt fra gubben så blir smell her. Men den må han selvsagt betale:)

Du kan endre det på skattekortet om du har prosentkort eller be arbeidsgiver trekke deg ekstra :) altså lønningskontoret på jobben.

Selvfølgelig! Takk for hjelpen :)

Får igjen 500kr :p Synes det er litt akkurat, så skal be lønningskontoret trekke litt mer!

Back
Topp