Bambusmamma
Glad i forumet
Gedigen smell, fikk igjen 30 000 i fjor, dette året må jeg betale samme beløpet
sjønner ikke hva som har skjedd, må gå gjennom når jeg orker, er bare lei meg nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn er det for alle som eier bolig og har lån sammen. Dere må selv dele opp beløpet når dere endrer selvamgvilsen. Her står jeg som hovedlånetager og alt føres over på meg. Men vi endrer det til å bli likt. Så det er ikke surr![]()
Nei da.. Det kommer alltid til å være sånnHadde troa på at det skulle ordne seg selv i år ettersom vi rettet det sist![]()
Neida, mannen står som hovedlåntaker, men jeg får "overført negativ formue fra ektefelle".Sånn er det for alle som eier bolig og har lån sammen. Dere må selv dele opp beløpet når dere endrer selvamgvilsen. Her står jeg som hovedlånetager og alt føres over på meg. Men vi endrer det til å bli likt. Så det er ikke surr![]()
Nei da.. Det kommer alltid til å være sånn![]()
Ja, det er rentene jeg tenkte påNeida, mannen står som hovedlåntaker, men jeg får "overført negativ formue fra ektefelle".
Edit. Men rentene tror jeg han får da. Det bare gidder vi ikke gjøre noe med, fellesøkonomi så samme hvem som får dem igjen. Jeg vil bare slippe å betale formuesskatt, halve huset får jeg jo så jeg må få gjeld også
Får igjen en delmen er nok engang surr med renter på boliglån... Mannen får alt som vanlig
![]()

Det er bare å endre, så får du din delevt så tar dere og ganger rentefradrag med 0,27 og deler det på to. Det utgjør din del.
Det jeg er "redd" for er at om vi gjør endringer så kommer ikke pengene før oktobermen om vi ikke endrer tenker jeg dette blir feil o forhold til lån og hus om vi noen gang skulle gå fra hverandre... (Må tenke litt sånn også selv om jeg ikke tror det skjer)
Vi endrer masse på våre selvangivelser hver år. Får pengene til normal tid.![]()