Har du sett...

H.H

Forelsket i forumet
Lille snupp har vært veldig urolig om nettene en ukes tid nå.Mye sutring i søvne og våkner en del ganger.Jeg har ammet henne oftere,for jeg tenkte økedøgn,men hun virker ikke alltid så sulten igrunnen..
Har også hatt skikkelig suppete avføring og vært litt mindre fornøyd enn ellers.

I går sugde hun seg fast i fingeren min,og plutselig kjente jeg en spiss "kant" i underkjeven hennes.Den første tanna har altså "poppa" ut, 4 mnd og 9 dager gammel <3
Stor stas,og deilig å finne ut hva som har plaget lillegull:-)

ImageUploadedByBV Forum1359144134.811858.jpg

Åh, så deilig å få en forklaring på at hun har vært utilpass! =)
Nydelig snuppe!!!! :D

Ja,huff det hadde vært vondt tror jeg!Hun har heldigvis ikke begynt å bite enda!!

Lille snuske:-) Det er vel litt vondt med den tanna ja, godt å finne ut av hva det var:-)

Næmmen hei søte lillesnupp! Så bra hun har fått ut det som plagde, tidlig ute er hun! :)

Oi så artig med tann! Men skjønner godt at det ikke har vært så behagelig for hun. Håper hun venter med den matchende tanna så du slipper biting ;-)

Og for et nydelig bilde! :-)

Takk:-)
Ja,jeg håper og den andre lar vente litt på seg.Både mtp biting,og soving.Mor er litt sliten etter ei uke med svært dårlig søvn!!:-)
Hun sover rolig i kveld, så håper (banke hardt i bordet) at det blir en god natt på alle. Til og med hunden er sliten,haha!

Nydelig lita tulle du har:rolleyes: godt du fant ut hva som plaget henne:)

Tusen takk<3
Natta har vært kjempefin,våknet for mat 04 og 07,og så stod vi opp 09.Hun har sovet rolig og fint,så det var tydelig deilig å få ut den tanna:-)

Tusen takk<3
Natta har vært kjempefin,våknet for mat 04 og 07,og så stod vi opp 09.Hun har sovet rolig og fint,så det var tydelig deilig å få ut den tanna:)
Oi så bra! :D

Back
Topp