Har du sett AVATATR?

nei - ser ikke ut som en film for meg så jeg har ikke tenkt å se den heller [:D]

Nei er alenemor med svært sjeldent barnefri så har ikke hatt muligheten til å se den enda [:(]

Men jeg håper jeg får se den snart!

jeg skal se den til lørdag igjenn sammen med noen andre, dem vil ikk se den egentlig men fikk bytta meniga dems

Jaa, jeg har sett den! Og kommer garantert til å se den flere ganger, elsker den - virkelig ELSKER den [:D]

Den e heilt FANTASTISKE!![:D] Har sett an 2 ganger i 3D[:D]

ORIGINAL: Råsa Muffin!

Jaa, jeg har sett den! Og kommer garantert til å se den flere ganger, elsker den - virkelig ELSKER den [:D]

enig-utrolig bra[:D]

ORIGINAL: Råsa Muffin!

samme her

Jepp, i 3D.
Jeg var skikkelig anti, men ble med sambo fordi han ønsket det så inderlig - og takk og lov for at jeg ble med! Wow, for en film, og 3D-opplevelsen var verdt pengene alene.

Nei har ikke sett den.. tviler på at jeg kommer til å gjøre det

NEI, liker ikkje sånne overnaturlige filmer.

skal se den[:)]

Er usikker om jeg skal se den. Sambo har VELDIG lyst. Jeg er skeptisk
Hvordan er den? Jeg HATER, virkelig HATER ringenes herre filmene.. Ser for meg at det er noe i samme duren.. Stemmer det?

ORIGINAL: Imogene

Jepp, i 3D.
Jeg var skikkelig anti, men ble med sambo fordi han ønsket det så inderlig - og takk og lov for at jeg ble med! Wow, for en film, og 3D-opplevelsen var verdt pengene alene.

Back
Topp