Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Norsk invandringspolitikk vs ABB sine synspunkter er i mine øyner to forskjellige ting!?!
paleface skrev:
Frøken Hege skrev:
men altså.. om man deler hans oppfatning - at innvandringen har gått for langt, og man føler at landet oversvømmes av ikke-etniske nordmenn... er det synonymt med at man ønsker å utføre de handlingene han har gjort?Dollface skrev:
For sånn virker det litt i denne tråden...
Og nei, ikke tolk dette innlegget som noe som helst annet enn et spørsmål. Jeg gir blanke i farge, navn, religion og alder så lenge man oppfører seg som folk og tar hensyn til naboen sin.. uansett hvilket land man befinner seg i.
Er sånn jeg har tolka det etter det noen her inne har skrevet ja.
Enten det er ABB eller noen andre som har sagt/skrevet det så har jeg fått med meg at om 50 år er det fler ikke norske enn etnisk norske i Norge. Da er det for seint å gjøre noe med det.
Men sa samma om de kommer fra Tyrkia, Arabia, Tyskland eller Pakistan.
Nå demonstrerer du ganske greit hvordan rasisme og fremmedfrykt får spre seg; folk som deg snapper opp påstander her og der og gjengir dem som sannhet - uten noen som helst form for faktakontroll eller kildesjekk. Det er liksom ikke nøye om det var ABB eller noen andre som sa det, du har bare hørt det og tar det for god fisk...