Har du samme syns som ABB?

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Bare nysgjerrig.. Har du samme meninger som ABB? Tenker da selvsagt ikke på hva han gjorde.. men grunnen til at han gjorde det?

Han er så langt høyre man kan komme, jeg er vel nesten så langt man kan komme andre veien, tvers gjennom sossialist...

Så nei, jeg tror alt han tror er fantasier plantet av fanatiske rasister med alt for mye makt.... Og jeg tror ikke det er noen som helst form for fakta i det....

Jeg er gudskjelov sosialist og VELDIG stolt av det. Som en så hyggelig sa til meg i en diskusjon; "bare sitt der med hodet i den svære sosialistræva di og se på mens landet blir tatt over". I think I will ^^ Holder dog ikke pusten mens jeg venter. Synes denne snikislamiseringen tar lang tid. :-P

nei absolutt ikke ! som auf'er har vi nok helt forskjellige meninger! 

Labambie skrev:
Jeg er gudskjelov sosialist og VELDIG stolt av det. Som en så hyggelig sa til meg i en diskusjon; "bare sitt der med hodet i den svære sosialistræva di og se på mens landet blir tatt over". I think I will ^^ Holder dog ikke pusten mens jeg venter. Synes denne snikislamiseringen tar lang tid. :-P

Ja, vi muslimer jobber sakte. Mest for å ikke bli oppdaget :P Hehehe. 

Labambie skrev:

hahahahha, den har vi hørt noen ganger ja.... Standar i enhver diskusjon jeg går inn i faktisk.

LittleMonkey skrev:
Nei, og jeg tror ikke noen ville ha sagt det her inne om de hadde det.

Nåja, man har nå hørt lignende her inne før. Selv etter 227.

Labambie skrev:

er du? har ikke fått det generelle intrykket av deg her inne...

det er derfor det kalles SNIKislamisering vettu hehe 

Jeg aner ikke hva jeg er. 
Partimessig er jeg borgerlig/sentrum.
Jeg har sosialistiske følelser og tanker om mange ting, men overhodet ikke alt. Derfor stemmer jeg heller ikke sosialistisk.
Men jeg er overhodet ikke enig med denne mannen, uavhengig av hans gjerninger.

Ikke i nærheten en gang.

Mange her inne har jo gitt uttrykk for at de deler den paranoiaen hannes om at muslimene tar over her snart, og at muslimer nærmest er roten til alt ondt.

Og om de tar over, værsågod, bare jeg får være meg selv, og barna mine har det bra

Jeg er kjempeenig.

Var derfor jeg lagde en avstemning:) For tror ikke de som har samme meninger og oppfatninger hadde sagt noe her..

Men jeg hører de ute i real life.. og tenkte at de også måtte finnes her inne. Og litt spent på hva folk mener

Overaskende få ja... For meningene er ganske så vanlige egentlig. 

*Meya* skrev:

Labambie skrev:

Ja, vi muslimer jobber sakte. Mest for å ikke bli oppdaget :P Hehehe. 

Meya, I love you!

Langt i fra enig!!! Paranoide tankegang, spør du meg. Men jeg tror (dessverre) at det er mange her inne som enig eller delvis enig med meningene hans.

Back
Topp