Har du sagt noe til sjefen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
Jeg har ikke sagt noe. Er 5+5 i dag.
Hadde igrunnen tenkt å vente til jul, men nå kan det se vanskelig ut. Vi akriver nemlig vår egen turnus (ønsketurnus) og innen 14 dager skal første utkast til neste turnua være klart. Og neste turnus går fra 11.02.19 - 16.06.18. Noe som vil si at jeg går ut i perm i slutten av den turnusen. Og at jeg kan slippe nattevakter om jeg snakker med sjefen. Så må kanskje fortelle det da..

Har ikke veldig lyst. Startet i jobben i juni, er ett årsvikariat. Og akkurat nå ligger det ute søknad på fast istedenfor..

Ja, sjefen fikk vite det ganske raskt. Syns det er greit at hun og de jeg jobber mest sammen med vet hvorfor jeg til tider er slapp og ufokusert. Samtidig som det hjelper henne i videre planlegging.

Hun tok det veldig bra, gratulerte meg og takket for at jeg fortalte det så tidlig samtidig som hun sa at hun selvsagt hadde taushetsplikt og ikke ville nevne det for noen.

Ja, sjefen fikk vite det ganske raskt. Syns det er greit at hun og de jeg jobber mest sammen med vet hvorfor jeg til tider er slapp og ufokusert. Samtidig som det hjelper henne i videre planlegging.

Hun tok det veldig bra, gratulerte meg og takket for at jeg fortalte det så tidlig samtidig som hun sa at hun selvsagt hadde taushetsplikt og ikke ville nevne det for noen.

Signerer denne! H*n tok det veldig bra og gratulerte :) Tenker åpenhet er fint dersom jeg skulle trenge tilrettelegging etterhvert.

Har du fortalt om graviditeten til sjefen din enda?
Hvordan reagerte han eller henne?

Vi har allerede en tråd som heter fortelle sjefen, så synes det var unødvendig å starte ny tråd... Kan heller lage tråd om nye tema. Har blitt mange like tråder etterhvert u gruppa her...

Vi har allerede en tråd som heter fortelle sjefen, så synes det var unødvendig å starte ny tråd... Kan heller lage tråd om nye tema. Har blitt mange like tråder etterhvert u gruppa her...
Ja, det ligger en tråd som heter fortelle sjefen.
Der spurte trådstarter hvor lenge hun kunne vente med å fortelle det til sjefen,

Jeg spurte om dere har sagt noe til sjefen og hvordan sjefen reagerte :)
Jeg har sett denne tråden, og anså den som å handle om noe annet en hva jeg spurte om :)

Niks- der blir lenge til.

Har ingen sjef .

Nei. Har ikkje komt tilbake på jobb enda etter den første permisjonen so har ikkje vert naturlig å fortelle enda. Dersom eg ikkje blir sjukmeldt har eg tenkt å vente til veke 12 før eg forteller noko :)

Har ikke sagt noe. Sier det hvis jeg trenger sykmelding. Spent på om jeg blir like utslått som sist..

Sa det til sjefen uken etter jeg fant det ut.
Jobber i helsevesenet så greit ifht tilrettelegging. Hun synes det var kjekt på mine vegne og virket positiv :joyful:

Har bare hatt den stillingen jeg har nå i 2 mnd, så har ikke følt meg komfortabel med å si det enda.. tror jeg sier det rundt uke 10. Det er jo mye som må tilrettelegges før jeg går i permisjon og to på avdelingen er sykemeldt så det passer egentlig ikke at jeg er gravid :yuck:

Jeg måtte si det idag da legen sykemeldte meg pga kvalme og oppkast.. virket ikke sånn kjempehappy når jeg fortalte det..:inpain:

Jeg fortalte det tidlig, jobber i helsevesenet så trengte å få det tilrettelagt. Hun ble veldig glad. [emoji4]

Hadde en fin samtale med sjefen i dag hvor jeg fortalte det. Litt rart at sjefen blir den eneste som vet om det bortsett fra meg og samboeren. Men følte jeg måtte si fra pga. en del ting for det kommende året vi har begynt å planlegge på jobb nå. Hun ble veldig glad på mine vegne og var glad jeg sa ifra :)

Jeg har fortalt sjefen om graviditeten, gjordet det i uke 5 [emoji4] Men mest pga. bruk av kjemikalier og tunge løft på jobb. Men tror jeg hadde fortalt det tidlig uansett fordi vi er så gode venner, sjefen ble veldig glad og gratulerte masse [emoji16]

Har ikke fortalt det enda. Gruer meg veldig da jeg enda er i permisjon og det ikke er veldig sannsynlig at jeg kommer meg tilbake på jobb mellom permisjonene. Jeg hadde kraftig bekkenløsning sist og kunne nesten ikke gå de siste 10 ukene, og om jeg mot formodning skulle slippe unna denne gangen er det bare snakk om 7-8 uker jeg rekker å jobbe uansett. Vet det kommer til å bli dårlig stemning.

Back
Topp