M
Moderator Kristin
Guest
Har du fortalt om graviditeten til sjefen?
Hvordan reagerte han/henne?
Hvordan reagerte han/henne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig deilig å ha en sånn sjef daJepp! Sjefen ble så glad hen vet at vi har mistet flere ganger. Lurte på hvordan jobben kunne tilrettelegge for meg og om jeg kanskje skulle be legen om å få jobbe redusert jeg synes ikke jeg trenger det, sålenge jeg kan si ifra når det blir for mye bare. Er så uforutsigbart når formen er dårlig uansett.
Så utrolig deilig å ha en sånn sjef da
Det tror jeg ogSjefen er grunn nok til å ikke bytte jobb! Flere sier det samme selv om de egentlig kunne tenke seg en annen jobb. Tror det gjør at vi yter bedre.
Åååå, så utrolig hyggelig daFortalte det til sjefen, men ba han ikke dele det før uke 12 på jobben. Han ble utrolig glad på våre vegne og spurte forsiktig: Kan jeg fortelle det til kona mi
Skal nevnes at jeg har møtt henne flere ganger.
Jeg og synes det er vanskelig å ikke dele hemmeligheter med mannenFortalte det til sjefen, men ba han ikke dele det før uke 12 på jobben. Han ble utrolig glad på våre vegne og spurte forsiktig: Kan jeg fortelle det til kona mi
Skal nevnes at jeg har møtt henne flere ganger.