Har du rukket å trene idag?

endelig_vår_tur

Forumet er livet
Maiblomstene 2017
Ja, for det har jeg. Jeg har vasket meg, barbert bein etc, tørket og kledd meg, og smurt mat.

Dagens treningsøkt godt overstått :-)

Jeg har hatt et 3 dagers prosjekt. Malt stuebord, barstoler, kontorpult og vitrineskap. Alt ble ferdigstilt idag :D har også rukket å gå 30 min med hunden i sola, dusjet, spist frokost og nå skal jeg vaske og rydde resten av huset før helg. Knallsol her og jeg blir så motivert til å gjøre alt mulig! Deilig å ha kropp og sinn med seg idag :)

Har gått tur men så gikk lufta ut av meg..så måtte sove litt..nå skulle jeg ha vasket til helga,men jeg fant ut at det var lurere å sette seg ute i sola,når vi endelig har sol:) Så da får det bare vente til i mårra:rolleyes: Tror ikke jeg orker en treningsøkt for å lage middag heller så da blir det justeat.no som får den oppgaven i dag:p

Jeg har hatt et 3 dagers prosjekt. Malt stuebord, barstoler, kontorpult og vitrineskap. Alt ble ferdigstilt idag :D har også rukket å gå 30 min med hunden i sola, dusjet, spist frokost og nå skal jeg vaske og rydde resten av huset før helg. Knallsol her og jeg blir så motivert til å gjøre alt mulig! Deilig å ha kropp og sinn med seg idag :)

Ja, man må utnytte dagene når formen er der.

Har rukket å støvsuge og rense sofaen, støvsuge gulver, vaske, rydde og vaske kjøkkenet, vaske gulv, tørke støv, vasket badet, og gått nye 30 min med hunden. Nå skal jeg sette igang med middagent til mannen kommer hjem klokka 20. så er det HELG <3

Ryddet litt Hus og sånn dusjet og skulle vel barbert litt men hehe. Formen er ikke helt på topp i dag til No mer

Har gått to turer med hunden og vært i bassenget med guttungen. Det var en trippel treningsøkt iforhold til hva jeg klarer å gjøre ila en dag. Skulle ha støvsuget og vasket bade, men det blir nei idag også

Har rukket å støvsuge og rense sofaen, støvsuge gulver, vaske, rydde og vaske kjøkkenet, vaske gulv, tørke støv, vasket badet, og gått nye 30 min med hunden. Nå skal jeg sette igang med middagent til mannen kommer hjem klokka 20. så er det HELG <3
Å herlighet. Send litt av energien hitover da.

Har kun klart å vaske 2maskiner med klær, brette 4 maskiner. (Mannen legger bare rene klær i dunken, så det hadde samla seg litt).
Tømt peisen for sot/aske, vasket glasset i peisen. Ryddet og tømt søppel på ene badet. Skal sies at det var minimalt å rydde.

Har gått 1t tur m hund og bært baby på ryggen. Deilig m frisk luft når man har en innejobb.

Sorry!!! Så nå at det dro mai 2017 ikke 2016 [emoji85][emoji85][emoji85]

Jeg trener ikke i det hele tatt. Har hverken styrker eller overskudd :) Føler ikke behovet heller.

Gått en tur ca 1 km tur-retur med lillemann. Lengre klarer jeg ikke :( blir sofan når han tar duppen sin etterpå :D

I dag har jeg gått en langrennstur på 10 km. Var ikke spesielt sliten etterpå, bare litt støl. Veldig fornøyd med det[emoji4]

Her er det ikke så mye snakk om å rekke trening som å gidde det. Veien ut er gjerne veldig lang;)
Men i dag var jeg på ski! Ikke så langt, og jeg gikk sakte for sikkerhets skyld (får vondt når jeg går for fort på beina, og har ikke prøvd ski tidigere i svangerskapet). Men jeg var ute, og der var kjempedeilig! :)

Føler jeg har løpt maraton! Men har bare hatt besøk her noen timer.. Er utrolig uvant å ha så udugelig kropp da jeg vanligvis er høyt og lavt..

Back
Topp