Har du pollenallergi?

Jeg har. Men pleier å reagere på sensommern

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har også pollenallergi - reagerer mest på gress. Jeg har heldigvis vokst det litt av meg så vår og sommer er ikke så grusom som den var før!

Jepp! Nettopp ringt legen for å fornye resept på tab og øyedråper!

<3 Ninja på 8&lillespire <3

Jeg har. Reagerer fra tidlig vår til seint på høsten, så er vant til det.. :p

Lillejenta ble født 22.08.13<3

Åh ja, har kjent det en liten stund nå, og reagerer på alt av pollen :( Blir en laang sesong i år...

Har pollen, men reagere mest på gress og spesielt da dæm holder på med slotta. Det e fordelen med og bo i nord, så treng bare medisin de 2-3 uken dæm tar slotta. Gubben er mere plaga så han får sprøyte hele åre i samarbeide med en allergispesialist :) Heldigvis ingen av ongan som har utvikla pollen men eg fikk det ikke før eg va 13-14 år så kan enda komme....

Heldigvis ikke, har ingen allergier, og vesla har ikke det heller. Sambo reagerer på pelsdyr da, syns det er ille nok, for jeg og vesla ønsker oss katt. =/

Det har jeg ikke, men ønsker å bare klappe dere som har på skulderen.. Det ser så fælt ut! :(

Har begynt å reagere nå. Gått på tabletter ett par uker allerde, men tror jeg må begynne med nesespray i tillegg for er konstant tett...pleier å holde med tabletter. Reagerer heldigvis bare tidlig på våren...tåler bjørk, gress osv :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nei, jeg reagerte på bjørk tidligere, men har vokst det av meg.

Mannen reagerer på gress, men det er jo lenge til.

eldstemann derimot... hassel, or og bjørk. Hans sesong varer en stund.

Han går nå fast på allergimedisin året rundt, så det fungerer, men takk for påminnelsen, han skal til legen over helga, da må jeg huske å få nye øyedråper og nesespray.

Ja, i pr blir nok sesongen lang og tung.
Jeg reagerer på alt frem til gress er ferdig! Så liker høsten godt :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp