Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dagen har vært veldig fin, var en stolt bestemor som fikk møte vesla for første gang. Godt å komme hjem til sofaen kjenner jeg, lille syns også det var nok bilkjøring og fremmede folkSpennendeHåper dagen blir bra, selv om den blir lang
![]()
Dagen ble ikke som planlagt. Vi ble invitert ut på kaffe av et vennepar også ble vi inviter på middag av et annet par. Snuppa har oppført seg eksemplarisk. Er i sjokk over hvor godt humør hun har vært i *bank i bordet*Deilig med å ikke ha altfor mange planer![]()
Så braDagen har vært veldig fin, var en stolt bestemor som fikk møte vesla for første gang. Godt å komme hjem til sofaen kjenner jeg, lille syns også det var nok bilkjøring og fremmede folk
Det er så utrolig godt å høreDagen ble ikke som planlagt. Vi ble invitert ut på kaffe av et vennepar også ble vi inviter på middag av et annet par. Snuppa har oppført seg eksemplarisk. Er i sjokk over hvor godt humør hun har vært i *bank i bordet*
Så utrolig deilig!! Dersom A fortsetter å være rolig en stund fremover, tenker jeg at vi kommer til å jobbe med å sove i bedside criben etterhvertDet er så utrolig godt å høreL har hatt en bra dag nå noe smerter men sovet mye. Nå ligger han å drømmer i sprinkelsengen der har han ligget en time
Håper at du for en like fin dag i morgen.
Det hadde vært digg å ha men ble litt dyrt. Men L sov godt i sengen sin i nattSå utrolig deilig!! Dersom A fortsetter å være rolig en stund fremover, tenker jeg at vi kommer til å jobbe med å sove i bedside criben etterhvertHadde vært sykt deilig om det gikk. .
Ble ingen kjole i går, klarte ikke velge, så jeg skal tenke på saken til i morgen ;-)Kult digger slike kjoler
WOW kule priser![]()
Vanskelig valg. Det er liksom den ene kjolenBle ingen kjole i går, klarte ikke velge, så jeg skal tenke på saken til i morgen ;-)
Ja, kjempe vanskelig syns jegVanskelig valg. Det er liksom den ene kjolen![]()
Når er den store dagenJa, kjempe vanskelig syns jegMen har fortsatt litt tid
![]()
14 maiNår er den store dagen