Har du planer for helgen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Vi har vært på Elsa og Anna konsert idag, også sto vi 2(!!) timer i kø for å hilse på de:p lillebror sov seg gjennom hele spetakkelet, utenom en amming midt i køen:p resten av helga blir rolig kjenner jeg;)

Dagen ble ikke som planlagt. Vi ble invitert ut på kaffe av et vennepar også ble vi inviter på middag av et annet par. Snuppa har oppført seg eksemplarisk. Er i sjokk over hvor godt humør hun har vært i *bank i bordet*
Det er så utrolig godt å høre:) L har hatt en bra dag nå noe smerter men sovet mye. Nå ligger han å drømmer i sprinkelsengen der har han ligget en time:)

Håper at du for en like fin dag i morgen.

Det er så utrolig godt å høre:) L har hatt en bra dag nå noe smerter men sovet mye. Nå ligger han å drømmer i sprinkelsengen der har han ligget en time:)

Håper at du for en like fin dag i morgen.
Så utrolig deilig!! Dersom A fortsetter å være rolig en stund fremover, tenker jeg at vi kommer til å jobbe med å sove i bedside criben etterhvert :D Hadde vært sykt deilig om det gikk. .

Så utrolig deilig!! Dersom A fortsetter å være rolig en stund fremover, tenker jeg at vi kommer til å jobbe med å sove i bedside criben etterhvert :D Hadde vært sykt deilig om det gikk. .
Det hadde vært digg å ha men ble litt dyrt. Men L sov godt i sengen sin i natt:) pappa er veldig flink til å leggingen :)

Back
Topp