Har du pakket ferdig?

Mangler sminke og fotokamera i selve baggen :) ellers står det meste klart :) har hver sin pose med til ungene vist de må av i farta :P er det midt på natta så må vi ringe min pappa. Eller mamma vist det er helg :-) huff stakkars!

Den står nesten klar under kjøkkenbordet på vei ut, mangler litt småting som har vært i vask osv, men den begynner å bli så full at det ikke kan lukkes, lurer nesten på om jeg må en egen til mini og eller gubben :)
Jeg har pakket en liten bag til meg,, pakket en pose til BF som skal ligge i bilen til nærmere avklaring og stelleveske med skift ol. til baby. Altså 3 kolli som vi slipper å ta med inn samtidig :)

Ja, den er klar:) vil ikke risikere å stresse med det midt på natta med rier en gang til:P

Sent from my iPhone using BV Forum

Det meste er klart, noe er til vask, men ingen krise om det ikke blir med. Gubben får finne fram ting selv, men det er nok begrenset hva han trenger.
Mangler å legge nedi ammeinnlegg i ull ellers så spør jeg på sykehuset etter fettvatt - alt for å holde dem varme! :-P Skal ikke amme, men får så lett betennelse.
Også å legge frem kamera og hygieneartikler da.

Ellers så mangler vi å pakke klærne til storebror, men det er ikke noe stress! Enten så kommer tanta hans hit (ho bor 300 meter unna), eller henter han i bhg. Hvis ikke så er bestemors hans her. Han har jo alt han trenger her og de som skal passe han er godt kjent i huset. :-)

Nei, har ikke ofret den en tanke heller:D Og bag til vesla er ikke ordnet. Mamma og pappa kan dra innom oss evt for å hente tøy_:-)

Her er det pakket en til hver, meg, ma'en, baby og hunden :) min mangler bare drikke og nippelkrem, og sminken ligger klar på badet.
Men nå er det jo ikke så lenge til termin og med 2-3 cm åpning så håper vi det skjer når som helst ;)

Siden jeg lever med: "skjer det noe, legg deg ned og ring ambulansen" så er den klar. Kamera er alltid med i veska, bagen er med i bilen når jeg ikke er hjemme.... Sånn er det. Alltid berett.. Men skjer det noe? Neeeimda;) typisk!

Jeg er ikke noe opptatt av å pakke proviant .. Det finnes kiosker på sykehuset, dessuten passer jordmødrene på at jeg får i meg det jeg trenger.. Så dette har jeg ikke pakket. Hygieneartikler har jeg pakket, dette er noe av det verste å glemme. Har kjøpt små beholdere som jeg har tømt over kremer og såper, helt genialt! <- Et tips til dere som skriver at dere venter med å pakke dette

Jeg har to toalettvesker som alltid er pakket og klar med små flasker av ting. Den ene er klar for en helgetur (det er den jeg la i fødebagen) og så er den andre for lengre turer som en uke eller to. På den måten går det alltid kjapt å pakke toalettsaker ;)

Back
Topp