Har du pakket ferdig?

SleepingBeauty

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Står den berømte fødebagen klar hos deg? Her er den ikke helt klar, men bare småting igjen for å få den så klar som jeg vil ha den ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi satte kamera og iPad på lading i dag, slik at vi kan legge den rett i bagen i morgen.
Det meste er klart , men mangler litt hygiene produkter osv som jeg legger i når ting starter.

Tok den ned fra øverste hylle i skapet idag:p satt den ned i nederste hylle:p haha. Og har skrevet lista.. Thats it..
Sambo tror den kommer til å være like tom den dagen vi må farte avgårde:p hoho. Mulig han har rett:p er så tiltak:p men har jo skrevet en liste da, så i verste fall får han pakke den:p

----------------------------------

Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster ventes 16.05.2014

Her er min og mannens klar. Har igjen å pakke stellevesken, men du verden så god tid jeg har om dagen :p

I morgen skal jeg prøve å skrive fødebrevet og legge sammen med papirene mine som også skal i bagen etterhvert .....:computer005

Den ligger i stua, med to ammetopper i, en ammebh, en godbukse og en pakke med nye sokker. :p så langt har jeg kommet... Kameraet er ladet. Hygieneproduktene bruker jeg jo. Klær til knøttet er pakket. Vet liksom ikke hva jeg egentlig trenger...

Absolutt ikke klar......slengt nedi no klær og nøtter, ellers tar j d bare som det kommer...bor bare 5 min unna sykehuset så det meste ordner seg:)

Sent from my iPad using BV F

Har ikke lada kamera engang, burde kanskje gjøre d i morra..:-P utrolig hvor lite stressa j er, trodde jeg skulle være helt noia når det nærmer seg men 12 dager igjen og fremdeles like rolig....

Sent from my iPad using BV F

Vet ikke hvilken bag jeg skal bruke... men har tingene klart i hodet da :-P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her er den klar, bare å legge sminken oppi i det vi går. Bag til guttene om de skulle trenge å bli dradd ut på natten er også klar... Så ja her er alt klart for fødsel!!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Pakket litt- men kommer nok ikke til å være så lenge på barsel så begrenser meg. Mannen kan jo hente mer ved behov!

ja mangler sminken min og kamera,ellers tror jeg den er så klar den kan bli:) spent på den dagen jeg drar med meg fødebagen i bilen og vet jeg skal føde:)

Den står nesten klar under kjøkkenbordet på vei ut, mangler litt småting som har vært i vask osv, men den begynner å bli så full at det ikke kan lukkes, lurer nesten på om jeg må en egen til mini og eller gubben :)

Den står nesten klar under kjøkkenbordet på vei ut, mangler litt småting som har vært i vask osv, men den begynner å bli så full at det ikke kan lukkes, lurer nesten på om jeg må en egen til mini og eller gubben :)
Her har han sin egen , og jeg og baby sammen :)

Den er klar! :) eneste som ikke er ordnet med er proviant, men det kan vel ordnes underveis :P

Den er klar, skal bare hive oppi mobil og lader på vei ut døra. Bor 10 min fra sykehuset, så faren kan ta med evt ting jeg trenger/har glemt senere. Det viktigste er å ha med kamera når man drar avgårde! Storesøster sin bag er også klar.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp