Har du opplevt kynnere i svangerskapet?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Stine

Guest
Enten i dette, eller i noen av de tidligere?

Selv har jeg hatt kynnere i alle svangerskapene mine, fra uke 6 tidligst.

Opplevd kynnere men ikke regelmessig. Hatt veldig lite. På slutten hadde eg en natt mye kynnere etter å prøvd å stimulere brystene for å se om det kunne starte fødsel xD om det hadde noe sammenheng vet eg ikke. Tror det var natten til dagen før eg fødte.

Har kynnere ja, men ikke noe veldig plagsomt :) har vel kanskje hatt det fra uke 30, men forsto ikke hva det var før jeg fikk det hos JM og hun sa det var kynner :rolleyes: så fant det ut i uke 37 :p

Ja, kraftigere i dette svangerskapet enn i forrige. Men hadde tidligere i første svangerskapet, men da var jeg også mye mer aktiv. Nå har bekkenet stoppet meg, så kan kanskje ha litt å si?

Har nok opplevd de ja, men aldri vært plagsomme eller noe sånt.

Har hatt det siden en eller annen gang rundt uke 13. I tide og utide.

Har hatt mye kynnere gjennom hele sv.skapet og det har bare tatt seg opp nå mot slutten. Ganske ubehagelig når man har for mye fostervann i tillegg :P

Ja, siden uke 33 ihvertfall. De siste ukene regelmessige kynnere. Og de siste to ukene kynnere som kjentes ut som rier men som ikke var d...

Har hatt hele én kynner så langt (39+0 i dag).. Men har hatt en del mensmurringer den siste mnd da ☺️

Ikke så mye sist, bare lette helt på slutten, men denne gangen fra uke 12.. De har fått selskap av maserier de siste to ukene!

hadde ikke med de 2 første.. denne gangen startet d i uke 33... Og er Ofte!! nesten litt plagsomt ja...

Hatt kynnere hele svangerskapet denne gangen. Ble delvis sykemeldt pga kynnere fra desember og utover.

Ja, siden uke 33 ihvertfall. De siste ukene regelmessige kynnere. Og de siste to ukene kynnere som kjentes ut som rier men som ikke var d...
Samme her. Hyppige kynnere fra uke 30. Nå på slutten stort sett hele tiden og innimellom smertefulle.

Etter ca uke 36, men merker det ikke annet enn at magen strammer.

Ja fra ca uke 17, mer og mer nå mot slutten .

Hatt kynnere i alle mine svangerskap. Har nå i et døgn hatt omtrent konstante kynnere som er ubehagelige, så var redd det var noe på gang, men ikke blitt noe mer ut av det ennå heldigvis. Må holde seg inne til nærmere termin, da vi akkurat har flyttet hjem igjen etter 1, 5 mnd hos mamma grunnet oppussing hjemme. Så har endel ting å ordne med før vi er i orden hjemme. Trodde med nr 2 at han skulle komme før termin grunnet mye kynnere og nedpress, men han kom 1 uke på overtid.

Back
Topp