Har du opplevd?

Rainbow87

Betatt av forumet
Å få negative tester, men likevel vært gravid?

hmm..nei..
men har hørt testene kan blir svakere\nesten negative igjen et stykke uti svangerskapet..

eller jo, når jeg tenker meg om sp har jeg det men det var en stund før ikm da, så kanskje ikke så rart..ble positive nærmere ikm dagen

Dette var en uke før forventet mens og med ettermiddagsurin :/ hmm! Fått feil positiv da? At den har vært positiv men ikke vært gravid likevel?

Rainbow87 skrev:
Dette var en uke før forventet mens og med ettermiddagsurin :/ hmm! Fått feil positiv da? At den har vært positiv men ikke vært gravid likevel?

men var den ikke negativ du lurte på da?:)
har hørt om skyggestreker osv, men ikke opplevd det selv. hvilken test brukte du?
har du tatt ny nå, og fått negativ??

ps, kan også ha vært en kjemisk graviditet...

Nei jeg har ikke fått positiv test, lurte på om det gikk an ;)

Da er du muligens litt i samme situasjon som meg nå... jeg har masse symptomer på graviditet, jeg har vært sikker på det ganske lenge, men alle tester er negative... Jeg skal ta en tur til lege og få det sjekket, for jeg tror jeg er fem uker på vei, jeg burde få en positiv test nå hvis jeg er gravid. Det er kanskje mulig at ikke alle får høyt nok hcg-nivå så tidlig til at testen kan slå positivt ut. Men jeg syns det er rart likevel.

Men jeg forventer ikke mensen enda, ikke før onsdag! Så får kanskje positiv test til uka ;)

Da er det nok uansett for tidlig å få positiv test, bare vær tålmodig du...:)

Det sies "det finnes ingen falsk positiv test, men kan skje med falsk negativ" :)

Når ville dere ha testa på nytt da? Ved ikm onsdag !

Harnas skrev:
Da er det nok uansett for tidlig å få positiv test, bare vær tålmodig du...:)

ja men blir stressa når folk her inne får positiv test med termin etter 20 des og sånn? Ifølge min el blir termin den 18 des!

Jeg måtte vente en uke over ikm før testen ble positiv..

Forje svangerskap fikk ikke jeg positiv test før jeg var 10 uker på vei. Kjenner mange som har opplevd det samme .

Back
Topp