Har du opplevd kynnere? Hvordan føles de?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Har hatt en del kynnere siden uke 20. Kommer ofte når jeg reiser meg opp eller hvis jeg blir stående lenge på et sted, f. Eks i kø og ved mye aktivitet. Det er jo ikke vondt, men ikke behagelig heller. Har fått 50% svangerskapspenger siden jeg fødte for tidlig sist gang.

Andremann på vei ❤

Har ikke merket noe denne gangen enda. Men forrige gang. Jeg trodde bare det var babyen som strakk på seg. Så kom jeg til sykehuset og fikk sånn belte på magen for å sjekke babyene hjertelyd og eventuelle rier, og da fikk jeg høre at det var kynnere jeg hadde! :)

Har en del kynnere. De kommer både når jeg er i aktivitet og når jeg er i ro. Veldig ubehagelig til tider.

Har en god del kynnera, kommer både når e gjør for masse og når e slappa av. Magen stramma se, e ikkje vondt, men heller ikkje veldig behagelig. Kjenne det ekstra godt på kvelden visst e har tatt litt for mye i på dagen.Men e vell mer vanlig med nr 2, spesielt når man har en veldig aktiv 1,5 åring åsså :P

ja jeg har masse kynnere! titt og ofte gjennom hele dagen. Skikkelig ubehagelige en del av dem. Har hatt det med alle, men verre for hvert svangerskap, og kraftigere! nå begynte jeg å legge merke til de i uke 15. Håper ikke det blir særlig verre enn det er nå :/

Jadda.. mye kynnere.. men de hindrer meg ikke i hverdagen :-)

Kynnere har jeg vel så og si hatt siden uke 14/15. Men det ødelegger ikke hverdagen. Blir ekstra massasje fra min kjære og en påminnelse om at man er ikke superwoman og må huske å ta en pust i bakken :)

Back
Topp