Kranglefanten
Forumet er livet
Sitter jævlig godt i det for øyeblikket, men av og til må man minne seg selv på at det blir bedre...en gang i fremtiden. En dag ordner det seg for oss også.[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lissyjane
Å si at man vet hvordan det er,fordi at man jobber med det, blir som å si til en narkoman at man vet hvordan det er fordi man jobber med dem. Man må nesten ta på seg de skoene selv, før man kan si at man vet hvordan det er. Jeg har aldri hatt gjeld. Aldri hatt noe som har gått til inkasso, og jeg håper jeg klarer å holde det sånn..
ORIGINAL: Kranglefanten
Sitter jævlig godt i det for øyeblikket, men av og til må man minne seg selv på at det blir bedre...en gang i fremtiden. En dag ordner det seg for oss også.[:)]
ORIGINAL: eplemos
Hadde en gang inkassokrav på 3000 kr, det er alt. Men vi har ganske lite penger og har lært oss å prioritere litt. Og har alltid litt (sånn 200 kr [;)]) igjen hver mnd som vi sparer.
ORIGINAL: hottieplottieflottie
Jepp , er nok dessverre en gjeldsslave !
ORIGINAL: Julenissen
Man blir innesluttet, murer seg inne og isolerer seg fra omverdenen.
Telefonen kan man ikke ta lenger, magen knyter seg hver gang man skal hente posten.
For hver konvolutt man ser, så får man en klump i magen. Selv om det bare er noe
helt ufarlig i den. Og det å ikke kunne ha den selvstendigheten man ønsker, bare å ha
noe så enkelt som et eget mobilabonnement er helt umulig. Eget hus kan man se langt
etter om man ikke er greit etablert fra før av. Og det å ikke få forsikring fordi forsikringselskapet
mener at folk med gjeld vil skade eiendommen sin med vilje for å få penger... Da føler man
seg ikke mye verdt...
Sikkert mange som kjenner seg igjen i dette.
Og jeg hadde bare lyst til å få det ned på "papiret"..