Har DU onepiece ?

AilOn

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Vi som prøver :)
Smånissene 2022
❄️ Januargull 2023 ❄️
Novembernurkene 2026 ♡
Hva syns du om den ?
Går du med dem ute ?

Jeg har. Fikk i bursdagsgave. I Grå og Lilla, og går med den avogtil når jeg har dusja og fryser.. Har vært i postkassa med den en gang, og da naboen kom holdt jeg på og dø.
( Det er ikke av merket onepiece da, heller en som er kjøpt på europris men er mye finere enn de grisedyre. :p )

Har IKKE! Og det kommer aldri i hus heller. Synes det ser merkelig ut ;)

Nei har ikkeno slikt. Kunne kanskje brukt det på daffedager men aldri ute. Har ikke lyst til å bli gjenkjent som "teletubbien" heller. [8D]

ORIGINAL: Prosjekt Kolme

Nei har ikkeno slikt. Kunne kanskje brukt det på daffedager men aldri ute. Har ikke lyst til å bli gjenkjent som "teletubbien" heller. [8D]

Hehe, samme her

ORIGINAL: Burger

hehe, nei sånt overlater jeg til "ungdommen" [8D]

Jeg også[:D][:D][:D]

ja eg har..men eg har fått an..hadde kje kjøpt sjøl..

har brukt an hima, jobb (jobbe i barnehage å va sjefen eg fekk an av så..) å har vore på butikken kl 20.50 rett før butikken stenge..hehe[:D][:D] å va då iført støvler å vått hår i dult o..lekker syn kan eg tenka meg men hadde kje dratt på kjøpesenter nei..jaja konne sikkert fonne på d o eg

uh yes! :D mest fantastiske plagget eg har!.. hurra :P MEN det e et inne hjemme alene plagg :P
man springer da ikke rundt som en teltubbie uttafor mine fire vegger :P

Nei det har jeg ikke. [:D] Det blir litt for fjortis på meg tror jeg.

jeg har, men er 1/5 år siden jeg brukte den sist.. og NEI jeg gikk ikke me den ute[;)]

Jeg har en i rosa og hvit,men jeg går ikke med den ute for og si det sånn[8D]
Brukte den en del da jeg gikk gravid og ikke orket å ha på klær som strammet[:)]
Onepiece er og forblir det styggeste jeg vet om,så jeg får holde meg inne med den[8D]
Når vi snakker om den...hvor har den blitt av egentlig? Lurer på om jeg har rotet den bort[:D]

jeg har[:D][:D]  Men kun brukt til natt drakt for jeg er frysepinne men klarer ikke sove på rommet uten vinduet åpendt så da sover jeg i den... Kjempe deiligt[:D][:D]

Nei, sparkebukser er for babyer![:D] hehe! Litt lyst til å kjøpe OnePiece til snuppa da.

Nei for p....synes de er forferdelig stygge. Man ser jo ut som en teletubbi i de. Om man skal kle seg ut som en baby kan man ha på seg en sånn. Men at voksne mennesker skal gå rundt i de der?? neivettuhva...og i dag så jeg jammen at de har kommer for menn også-kanskje de har vært der hele tiden men i dag så jeg den ihvertfall i et utstillingsvindu for tøffe manneklær..Hva shera???

nei, vurderte å kjøpe en gang men hadde kun blitt for innebruk.. Men har fått helt angst for de etter jeg var på utdrikningslag og hun ene ganske voksne kom i en lyselilla en fra vero mora... ikke veldig pent.. haha.. .. men sikkert veldig digg

Andreas har to stk da.. Fikk billig på jobben.. veldig fine

nei har ikke det.

Jeg prøvde en da jeg gikk gravid...en rosa og hvit stripete...men da jeg så meg i speilet fikk jeg latterkrampe for jeg følte meg som Nasse Nøff i forvokst utgave [8D] Så nei har ikke her. Men de er sikkert gode å gå med inne [:)]

Jeg har ikke. Og kommer ikke til å kjøpe heller. [8D]

har..og bruker den kun etter jeg har dusja el bada på kvelden...kunne aldri tenkt meg å bruke den ute.

Back
Topp