*lykkeligst*
Forumet er livet
Og da mener jeg ikke nødvendigvis OCD-tvangstanker, men ting du bare må gjøre.
Jeg har mye rart for meg, men heldigvis får jeg ikke kjempeproblemer dersom det ikke blir fulgt til pungt og prikke.
- Jeg liker feks. ikke tall som slutter på 1,3,7 og 9. Står volumet på bilsterioen på 19 feks. så blir jeg litt frustrert (og gjett om mannen har det gøy med det der).
- Partall er de beste, bortsett fra 5 som er bedre enn både 4 og 6.
- Jeg liker runde bokstaver best, og syns I er en forferdelig sak, og J enda værre (æsj).
- Jeg må henge opp ting på klessnora i system.
- Ting som henges opp med 2 klyper, må ha samme farge på klypene (og det er ikke bare lett med 8 forskjellige farger i klypebøtta).
Har mye, mye mer, men det var litt av min syke hjerne iallefall
. Så nå får noen andre utlevere seg 
Jeg har mye rart for meg, men heldigvis får jeg ikke kjempeproblemer dersom det ikke blir fulgt til pungt og prikke.
- Jeg liker feks. ikke tall som slutter på 1,3,7 og 9. Står volumet på bilsterioen på 19 feks. så blir jeg litt frustrert (og gjett om mannen har det gøy med det der).
- Partall er de beste, bortsett fra 5 som er bedre enn både 4 og 6.
- Jeg liker runde bokstaver best, og syns I er en forferdelig sak, og J enda værre (æsj).
- Jeg må henge opp ting på klessnora i system.
- Ting som henges opp med 2 klyper, må ha samme farge på klypene (og det er ikke bare lett med 8 forskjellige farger i klypebøtta).
Har mye, mye mer, men det var litt av min syke hjerne iallefall