Har du noen som virkelig kjenner deg?

• Trådstarter Trådstarter Snorkfrøken
  • Opprettet Opprettet
Ingen. Like greit egt.

ingen!! har mange som kjenner meg godt. men ingen som kjenner med 100% så har jeg forskjellige venner som kjenner forskjellige sider og.

Er nok samboeren min det. Han kjenner meg utrolig godt. Noen ganger så gjør han ting jeg tenker, eller sier ting høyt som jeg tenker! Helt sykt. han er min soulmares, Verdens beste samboer<3

Har noen få gode venner som kjenner meg godt og kan lese meg som en åpen bok :) Har og en far som vet det meste om meg :)

Jeg er som regel 100% meg selv til de fleste. Jeg har vanskeligheter for å skjule følelsene mine. Har jeg en dårlig dag, så merker alle det, for å si det sånn :P

Men når jeg er på jobb (jobber i butikk), så klarer jeg å klistre på meg et falskt smil :)

Samboeren min, også har jeg ei venninne jeg kan prate om absolutt alt med så hun kjenner meg nok rimelig godt hun og;)

ja har vel det... samboeren min, mamma og tante (mammas tvillingsøster), etter dem kommer vel pappa :-)

Mannen min er 100% meg med han og så har jeg en kjempe god vennine som vet alt om meg på godt og vondt:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Back
Topp