Har du noen mål i livet? Bucket list

Har du noen mål? Gjerne fortell

• Ja

• Nei

Results are only viewable after voting.

GuestTos

Glad i forumet
Himmelbarn
Bucket list er noe du ønsker å få opplevd eller gjort eller prøvd før du blir for gammel eller dør. Jeg vil gjerne høre deres :D

Selv har jeg fullført over 80 bucket list mål så de blir ikke å ramses opp. Det som gjenstår på min liste er:

-Surfe
-Vinne millioner:hilarious:
-Ha en fantastisk bryllupsferie
-Få 1-2 barn til

Nb: om du er imot noens mål så ikke kommenter. La folk ha egne ønsker.

Last edited:
Njæææ, jeg har et lite "mål" om å få en sønn, men nå har jeg fire jenter, og hvis neste ikke blir gutt, så kan det fort hende jeg gir opp å få en selv :hilarious:

Ellers har jeg et mål om å eie drømmeboligen. Vinne millioner hadde ikke gjort noe her heller :p

Njæææ, jeg har et lite "mål" om å få en sønn, men nå har jeg fire jenter, og hvis neste ikke blir gutt, så kan det fort hende jeg gir opp å få en selv :hilarious:

Ellers har jeg et mål om å eie drømmeboligen. Vinne millioner hadde ikke gjort noe her heller :p
4 jenter tenk :woot: :D

Ja ikke sant:hilarious:

4 jenter tenk :woot: :D

Ja ikke sant:hilarious:
Yep . Spent på om neste også blir jente.. :p

Og, kost på en tiger, har faktisk jeg gjort. Men om tigrene koste seg så fælt.. Liksom. Dyrehage i Thailand...

Mitt sannsynligvis uoppnåelige, men likevel største, bucket list mål er å besøke alle land i verden. Har vært i ca. 70 nå, men lang vei igjen. Og så klart mye vanskeligere nå med barn :p har andre og, men ikke skrevet dem ned. Kanskje denne tråden inspirerer meg til det :D

*Redigert av moderator*

Bucketlist?
Være frivillig for four paws. Besøke amerikanske nasjonalparker (zion, yellowstone, rocky mountains). Se ulv i naturen. Gi barna mine respekt for naturen. Lære de å reparere, sy, bygge. Besøke Grønland. Ha en velfungerende frukt og grønnsakshage. Slutte å ha hypokondri.

Nei, jeg har ingen sånn liste.
Men kose med en tiger er så langt unna er mål som det går an for meg å komme så jeg har slitt med å svare på denne.

Jeg setter meg små mål for året, men ingen bucketlist nei.

Bucketlist?
Være frivillig for four paws. Besøke amerikanske nasjonalparker (zion, yellowstone, rocky mountains). Se ulv i naturen. Gi barna mine respekt for naturen. Lære de å reparere, sy, bygge. Besøke Grønland. Ha en velfungerende frukt og grønnsakshage. Slutte å ha hypokondri.
Denne kommentaren var unødvendig. Dette er et sted å skrive ned ens ønsker i livet, ikke begynn å kritisere hvordan en lever på. Og si jeg har lite allmennkunnskap og bare trashy folk driver med slike ønsker var ufint.

Last edited:
Mitt sannsynligvis uoppnåelige, men likevel største, bucket list mål er å besøke alle land i verden. Har vært i ca. 70 nå, men lang vei igjen. Og så klart mye vanskeligere nå med barn :p har andre og, men ikke skrevet dem ned. Kanskje denne tråden inspirerer meg til det :D
Oi, 70 land allerede :woot:

Last edited:
  • Liker
Reactions: HCS
Nei, jeg har ingen sånn liste.
Men kose med en tiger er så langt unna er mål som det går an for meg å komme så jeg har slitt med å svare på denne.

Jeg setter meg små mål for året, men ingen bucketlist nei.
Leve i nuet du:joyful:

Denne kommentaren var unødvendig. Dette er et sted å skrive ned ens ønsker i livet, ikke begynn å kritisere hvordan en lever på. Og si jeg har lite allmennkunnskap og bare trashy folk driver med slike ønsker var ufint.
Akkurat setningen om allmennkunnskap og trashy var unødvendig, men opplysningene ellers om hva som ligger til grunn for muligjetene for å "kose en tiger" var slett ikke unødvendige. Det er avskyen en sånn tanke vekket i meg som gjør at jeg slet med å svare i tråden.

Hadde ikke sagt nei til å vinne i Lotto… lyst til å flytte til Spania etterhvert. Men må betale ned mer på lånet her først. Så kanskje om noen år?
Det har vi en mulig spinoff. Det er en stund siden vi har hatt en "hva ville du gjort om du vant i lotto"-tråd?

Back
Topp