Har du noen hobbyer?

Leser en del, mest skjønnlitteratur [emoji4] nå, med ei lita jente på vei, har jeg tatt opp igjen strikking og synes det er veldig koselig [emoji4]

Leser og trener, hovedsaklig. Jeg har også lyst til å strikke mer, men det blir liksom aldri tid. Gaming og hobby-prosjekt-programmering skulle jeg også hatt mer tid til.

Med første barn på vei blir det vel ikke MER tid til slikt, tenker jeg, skal være glad til om jeg får enten lest eller trent i løpet av en dag :/ Det er vel det jeg kvier meg mest til med å få barn; mangelen på fritid til å gjøre ting jeg selv synes er kjekt. Å lese "geitekillingen som teller til ti" fjorten ganger på rad teller ikke....

Jeg har vel ingen faste som jeg gjør, men elsker alt kreativt å gjøre. Alt fra strikke, bake, lagd møbler etc.

Veldig glad i å strikke og lese, men det går i perioder. Blir nok en del strikking nå fremover :)

Ikke aktivt akkurat nå, men musikk er min store lidenskap, så jeg håper å få energi og tid nok til å starte band og bli med i kor igjen og kanskje til og med få tid til litt studiojobbing. :)

Ellers leser jeg vanligvis mye da, og hvis spising er en hobby er jeg iallefall god på det. :P

Strikke, sy, brodere og hekle. Liker å bake også, men ikke så flink på det :)

Planlegging/bulletjournal og strikking.

Back
Topp