har du noen hobbyer?

tosmågull*

Glad i forumet
føler jeg bare sitter i sofaen med macén i fanget og glaner på tv om kveldene.. irriterer meg at jeg ikke får gjort noe fornuftig, men jeg gidder liksom ikke heller.. [;)][8|][8D]

har dere hobbyer eller ting dere holder på med på kveldstid?

Vakser og rydder?? Off nei. Burde vell fått en hobby tror jeg. 

Orker ikke gidder ikke [:o][8D] Altså interiør er jo gøy, male her og der, ommøblere litt, stæsje med noe nytt jeg har kjøpt.. ja... Strikka når jeg var gravid, men er grenser for hvor mange babytepper man trenger [8D] Håper jeg snart kan skrive opp trening som en kveldshobby [:D] Nei nå for tiden har jeg ikke så mye overksudds energi til sånt desverre....

Hakke tiiiiid - sitter med skole!! Men hobbyen min for tiden handler om opppussing på huset så den venter på meg om jeg vil[8D] utover det gleder jeg meg til å finne meg hobby når jeg er ferdig med skole og skal i jobb[:)]

for tiden opppussing, blir jo aldri ferdig [&o]
ellers har jeg strikkedilla om dagen.. og nå jeg har tid å ork maler/tegner/syr litt og litt andre div hobbyting... men lenge siden nå
åsså er jeg gla i å ta bilder da[;)]

Strikker, syr, hekler og trener(begynte på igjen forge uke[;)])

Sitter med pc en i fanget, eller så broderer eg - no ein juleløper som sikkert blir ferdig neste år til jul[;)]

I kjellaren er det masse silkemaling og anna maling, men det blir det sjelden gjort noko med og masse anna hobbyutstyr, blir vel pensjonist ein gong[:D][:D][:D]

så flinke dere er! skjønner at håndarbeid er tingen. har lyst på symaskin, prøve og sy noen søte barneklær. men spørs om tålmodigheten min strekker til.Kommer nok til å bli noen knekte nåler[;)]

jeg har to scrappealbum, i storebror sitt har jeg scrappet 3 sider ( etter det ble jeg sur og innså at jeg ikke var flink å scrappe) vurderer og bare kjøpe meg ett vanlig album i stedet,har jo bare bilder på hardisk nå. hadde vært fint med noen album.
[;)]

Nå er det lenge siden jeg har gjort noe hobby-ting, siden alt er pakket bort i flytte-kartonger.. Men liker å lage kort og sånn da.. [:)] *Glede seg til eget hobby-rom*

sying, svømming/bading, lese blader, oppussing.... njaaa.. har vel ikke så masse egentli...

Min hobby er vel papir. Lager kort og diverse![;)]

Så strikker jeg litt, nettopp begynt på genser til mannen[:)]

Fikk meg ikke skikkelig hobby før jeg var ferdig me skolen..

Jeg scrapper [:)] Ikke hatt så mye tid i det siste da men.... Ellers liker jeg å lage ting.... Tegne, male, sy bittelitt. Skulle ønske jeg kunne strikke skikkelig....og lyst til å lære meg å hekle.

Back
Topp