har du noen gang vært

Mesaana

Forumet er livet
elskerinnen/elskeren?? Altså har du hatt sex med noen som var gift/sambo eller kjæreste?? Er det verre vist de er gift en vist de bare er kjærester??
Viste du at de var opptatt før eller etter??

Ble litt inspirert av en annen tråd.[:D]

Nei, takk og lov!!
har aldri vært involvert i noe sånt, og aldri blir jeg det heller[8D]

har aldri vært det. (såvidt jeg vet[&:])

Nope[:)]

Ja. Ikke direkte stolt av det og angrende i ettertid.
Like ille om de er kjærester eller gift syns jeg

Elskerinne og elskerinne.... Rota litt med en fyr lenge før jeg traff sambo. Var vel egentlig sammen med x'n enda jeg[&:] Men han hadde vært utro mot meg FLERE ganger, og jeg skulle ta hevn!!! Og han jeg rota med hadde sambo.... Jaja, brydde meg ikke stort om det da[8D][:D]

En plass går grensen, og den e nådd lenge før det der for min del! Begge deler e like ille syns eg då, men det e min mening!

ORIGINAL: Mesaana

elskerinnen/elskeren?? Altså har du hatt sex med noen som var gift/sambo eller kjæreste?? ALDRI!
Er det verre vist de er gift en vist de bare er kjærester?? LIKE ILLE([8|] tror jeg, maa tenke litt... Ville uansett ikke rotet meg borti noen som var opptatt...) 

Off.. ja [&:]..... Men til mitt forsvar sa han at det var slutt mellom de. Så jeg liker å huske at jeg ble lurt av han...  Fikk jaggu svi for det etterpå (hun slo til meg og delja med i ei toalettskål) og det er ikke til å annbefale... Han derimot ble tilgitt... Helt til han fant en ny elskerinne...

ORIGINAL: Rosapute

Jeg har hatt sex med en fyr som hadde dame. men jeg visste ikke om at han var opptatt da. Ble tlfterrorisert av dama i mange mnd etter[&:]

Huff da, ikke bra.

men da er det ikke bare meg da. Men med meg så har det skjedd flere ganger,bare at det var med samme fyren. Vi var sånn fucking good friends som jeg kaller det. Men han sa aldri når han hadde fått seg dame, og dumme meg gadd ikke og spørre han kvar gang. Jeg fikk alltid vite med andre at han hadde dame da. Han hadde aldri lange forhold, men uanz.Den fyren vil alltid være utro,sikkert derfor det aldri ble noe mer med oss.[8|]

Nei, har aldri vært utro, men ble bedratt en gang av en gammel kjæreste..vi var ikke sammen så lenge..

Har jeg vært utro med min nåverende kjæreste har jeg ikke klart å levd med meg selv..
Jeg elsker han over alt på jord.. og stoler 100% på han [;)]

Ikke så vidt jeg vet hvertfall

kyssa med en fyr på en fest en gang når jeg var 13 år, som hadde dame...
han var 13 han også... hehe... var nok ikke så veldig seriøst nei.

nå ville jeg ikke involvert meg med noen som har dame/ er gift/ sambo...
men herregud så mange som driter i det ass! husker spess ei som hang seg etter sambo, vi jobba sammen alle tre....
faens megge! [:'(] jeg syntes jo faktisk hu var alritgh, helt til jeg fikk snusen i hva hu dreiv med... grrrr...hu babla jo i vei og vi snakka masse sammen på jobb og sånn. drittkjerring! DET er respektløst og utspekulert det![:@]

Nei

Shit, kom på at jeg jugde i stad jeg.
Han jeg ble sammen med når jeg var 14 hadde dame.
Han gjorde det slutt med en gang hun kom hjem fra ferie da,
og vi var sammen i over 2 år etterpå.
Jeg ble jo faktisk venninne med eksen hans etterpå.
Men tror han var utro mot meg med henne igjen,
skikkelig bra fjortis forhold

ORIGINAL: Mesaana

elskerinnen/elskeren?? Altså har du hatt sex med noen som var gift/sambo eller kjæreste?? Er det verre vist de er gift en vist de bare er kjærester??

alså.... min tiliere ex (daværende type) va ilag m mæ.. så fant han sæ ei ny ei som plusseli blei veldi intresert i han da æ va ilag m han... æ va veldi såra å fortsatt veldi gla i han.. HATA ho tøtta sia ho sa t mæ at jo ikkje ville ha han (my ass!!!)... å han va fortsatt like gla i mæ som i ho... så JA vi hadde sex mens dem va ilag... gjor d pga at æ fortsatt va gla i han å fordi ho tok han ifra mæ.. æ ga mæ en STOR faen i ka ho hadde sagt om den saken.. vi e fortsatt ikkje nokka sæli t vænna.. æ å exn min , e veldi goe vænna[:D]
men vet jo no at han e notorisk utro... så æ hadde nok ikkje blidd ilag m han igjen..

men JA... va elskerinna t exn min som haddde kjærest.. men hadde bare sex EN gang, men rota mange gang.. å JA veste han hadde dama... hadde han vært gift hadde d vært utenkeli førr mæ...

man har ikkje sex m en GIFT fyr.....

Nei!
Jeg kan med stolthet si at jeg kun har hatt sex med en mann og det er samboerer.
Og da var jeg sikker på at han ikke var opptatt først.

Frister ikke å få hodet slengt i doskåla*auauauauauau*

nei jeg har aldri hatt forhold til en gift mann. Jeg kunne aldri overlevd lenge i stillingen som elskerinne, jeg ville frika ut dersom jeg visste at jeg ikke var den eneste.
Men da jeg bodde utenlands etter VGS var det en fyr som gjerne ville være sammen med meg og ha sex, han hadde dame så jeg takka nei til det tilbudet.... Følte aldri at det kunne bli noen bra situasjon når han hadde dame... Vi møttes ikke så mye etter det, syntes han var en stor idiot som bevist og planlagt ville være utro....

ja, han hadde dame, å jeg fant det ut etter på, fy faen å han fikk gjennom gå!!!endte med dama flytta fra han...til pass for han!!![:'(]
men hadde ALDRI vært med noen jeg viste hadde dame!!.....

Huff ja....har visst det..

Back
Topp