Har du noen gang måttet

Mrs. Lynch

Heldig mamma!
Juli13-jentene
omplassere et dyr?

Jeg omplasserte hunden min i går, og jeg føler meg virkelig helt jævlig.. :(

Vi omplassere den ene katten vår for en måneds tid siden. Den andre katten vi har plager han så fælt, at han ikke turte å gjøre annet enn å ligge under spisebordet.

Fant derfor ut at vi ikke skulle være egoistiske, men tenke på kattene behov.

Nå bor han sammen med et par, og har fått seg en liten kattevenninne, og trives sååååå godt!

Angrer ikke et sekund heller :)

Er veldig glad for at han har det bra, for hos oss var det ikke så greit å være. Pluss at gamlemor pusekatt også har blomstret veldig opp.

Vi hadde han i to år, og de siste seks månedene så eskalerte det, og da måtte vi finne et nytt hjem til han.

Oi! Mange skriveleifer her ;) skylder på autokorrekten jeg :)

Vi måtte omplassere nden vår i januar, og da hadde mamma og pappa passet på henne i hele desember:/ var veldig trist, men nå går det bra. Vi hadde ikke noe valg, og det virker som om hun har det fint der hun har kommet...

omplassere et dyr?

Jeg omplasserte hunden min i går, og jeg føler meg virkelig helt jævlig.. :(

Klem til deg.. :( Kan jeg spør hvorfor?

Jeg tenker tanken sann ca hver gang jeg er gravid siden jeg har vært så dårlig form, men det har jo aldri blitt da.

vi måtte omplassere den ene hunden vår for snart 4 år siden, før vi fikk første jenta, da hunden viste tydelig at den ikke trivdes med barn. (den knurret til dels mot nabobarna om de kom og ville klappe henne) hun ble omplassert til en enslig voksen mann som ikke hadde småbarn i omgangskretsen.
Desverre mistet vi kort tid etter kontakten med ham, så vet ikke hvordan hun har det i dag, men håper hun har det bra.

Ja, det er jo for hunden sin skyld.

Jeg sliter med ekstrem trøtthet som jeg utredes for. Sover ca 15 timer i døgnet. I tillegg jobber jeg, har to små og er (meget uplanlagt)gravid. Mannen min begynner i ny jobb i april, da skal han jobbe borte 4 uker om ganger. Jeg kunne nok hatt hunden her, men han hadde jo ikke fått det som en hund trenger.

De som har ham på prøve nå virker super og har en annen hund av samme rase. De er aktiv i den lokale hundeklubben og driver med utstilling.

Følelsen av å ha sviktet er enormt stor...

Ja, har omplassert både katt og ilder. Pga. bosituasjon og pga livssituasjon. Ikke noe moro, men de fikk det så godt, så da går det fint. :)

Ja, hunden min i jula. Gikk dårlig sammen med sønnen min på ett, begynte å bli aggressiv og hadde det ikke så bra hos oss dessverre. I tillegg var jeg gravid igjen, så han fikk ikke oppmerksomheten han fortjente..

Men han har flytta til kusina mi som er som ei søster for meg, så har han fortsatt i livet mitt :-)

Njaa... På en måte. Hunden vår bor for tiden hos foreldrene mine. Er 7 min unna oss, og vi ser han nesten daglig, så det er jo en veldig "snill" form for omplassering for vår del. Jeg hadde slitt veldig med å gi han bort for alltid, så er godt å se han så ofte som vi gjør:)
Vi måtte gjøre det sånn rett og slett fordi vi bor oppå hverandre her. Liten plass (enn så lenge, til vi flytter) pluss at han bjeffer noe ufattelig mye for hver en lyd utenfor (ja, dyreentusiaster kan si det kan trenes bort, men da har de enda ikke møtt vår hund, hard nøtt å knekke!), noe som rett og slett ikke lot seg kombinere med gutt som aldri sov. Vi måtte ha det stilt her for at guttungen skulle så sove om kveldene og på dagen:)

Jeg måtte selge papegøya mi :( det var veldig trist, men den krevde mye og siden sistemann ikke var planlagt, ble det veldig mye på meg med to små tette barn og gøya som allerede var godt i gang med dressur og trening. Hadde jeg ikke fått nr to så hadde dunballen blitt, men jeg vet at hun har det godt der hun er og vi kan se henne hver sommer :)
Heldigvis har bikkjene fått bli :)

Ja, men heldigvis kunne søsteren min overta hun. Idag syns jeg nesten det hadde vært lettere om noen ukjente tok hun, for føler meg liksom ansvarlig for alt hun gjør galt(blott aggresiv mot andre hunder og vanskelig å gå i bånd med)

Back
Topp