har du noen gang blitt dumpa....

Sollos

Glad i forumet
.... på en ufin måte?

Jeg ble dumpa av min ex folovede gjennom 2 år gjennom en tektmelding, råttent måte![:@]

men glad han dumpa meg, får jeg fikk meg en mann som er mye bedre enn han[;)]

Men jeg felte mange tårer da og trodde livet var over, hehe rart det der om hvordan man ser på ting i ettertid[:)]

ORIGINAL: Søta!

Ja eksen dumpa meg over sms.
Smålig.
Først tok han ikke telefonen da jeg ringte, så etter noen dager sendte han sms... [:D]
Jeje, voksent gjort. Feige faen.
Men han angra seg etterpå, synd for han, jeg tok han ikke tilbake. Mwuahaha!

bra han angra[;)]

Hehe ja[8D] Vi hadde hele bryllupet klart, lokale, kjole og skulle til og sende innbydelser da jeg kom hjem litt tidlig engang og fant han og en dame i senga[8D]

Å Jada!! Jeg fikk også en sms om at det var slutt av min eks! en sms som gikk over 16 meldinger fik kjeg da jeg satt på skolen!![:@][:@] Faens noob altså!

Vi ble jo sammen igjen like etter å han looovte å aldri gjøre noe sånt igjen..

1 år etter da jeg var hos en kamerat (nåværende mann faktisk[8D]) så fikk jeg en ganske lang sms igjen![>:] men da var det slutt å da... vi var faktisk forlovet vi også... 3 år var vi sammen.. da syns jeg faktisk man fortjener å høre sånn face to face!![:@]

ORIGINAL: Sweetbabyblue

Hehe ja[8D] Vi hadde hele bryllupet klart, lokale, kjole og skulle til og sende innbydelser da jeg kom hjem litt tidlig engang og fant han og en dame i senga[8D]

What!!??
Hvordan reagerte du?

Jess.. På tekstmelding.. På JULAFTEN...[:-]

Nja! Vi hadde kjøpt hus sammen, og skulle flytte inn om 1 uke så fikk jeg beskjed om at vi ikke passet sammen, og at det var nok best vi gjorde det slutt[&:][:o] HeartBroken kan du si ja - MEN han er egentlig ganske god, er jo en grunn til at vi er gift nå[8D]

ORIGINAL: Kittekat

* Hei. Det er slutt... GOD JUL*[:D][:-][X(]

ORIGINAL: Qualitas

og godt nytt år!!, hmm kunne sikkert tatt å sendt den tekstmeldingen en annen dag istedenfor juleaften!!

ORIGINAL: Qualitas

Haha, ja, det var vel noe lignende.[:D]

ORIGINAL: Sweetbabyblue

Neeei? HERREGUD , jeg hadde nok drept dem begge.. Hva gjorde du? Og hva gjorde han? Og hva gjorde HUN?! .. Uff, lei for at du måtte oppleve det[&o]

Vi hadde vært sammen i 3 mnd. Hadde hatt en del krangling pga utroskap rykter o .l.
Så hadde vi sex, han sa han elsket meg, han reiste til faren sin en tur, og kom tilbake og dumpet meg.

Aldri følt meg så brukt før.
Men han angret et par dager etterpå, og vi er gift og venter nr to den dag i dag.

ORIGINAL: Tidligere medlem

Ble dumpa da vi sto i kø for å komme inn på en festival. [&o]

hæh? [:-]

Skulle besøke exen (da var han kjæresten min) i en annen by. Vi var avstandskjærester, og jeg hadde gledet meg lenge til å besøke han. Jeg hadde pakket baggene, flybilletten var klar, jeg skulle bare ringe og avtale når vi skulle treffes. Da dumpa han meg. På telefon et kvarter før flybussen gikk.

Var skikkelig kjipt og jeg var lei meg lenge etterpå, men er glad jeg ikke er sammen med ham nå, for å si det sånn....

Eksen fikk faktisk ei venninne av meg å si at det var slutt. Og han burde vært voksen nok til å si det selv. for han var 23 og jeg var 15. Og han driver fortsatt å sier at han angrer på at han gjorde det slutt. Synd for han For jeg er lykkelig nå med sambo/forloveden min

ORIGINAL: STJERNE*

Jepp. Vi skulle på en metalfestival. Sto i køen for å komme inn. Han var usedvanlig stille, så spurte jeg om noe var galt... så kom han med den, "det er slutt".
Kan si at jeg ikke husker så mye fra den festivalen.

ORIGINAL: STJERNE*

Jepp. Vi skulle på en metalfestival. Sto i køen for å komme inn. Han var usedvanlig stille, så spurte jeg om noe var galt... så kom han med den, "det er slutt".
Kan si at jeg ikke husker så mye fra den festivalen.

Å hjelpes.. det var da en...ehm... utrolig teit måte å gjøre det på[8|] bare gikk han da eller?

Back
Topp