Har du noen cravings?

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
I

Ingenbruker

Guest
Ja, har dere noen cravings... Hører så mange artige historier om gravide som spiser det rareste :p

Selv så har jeg fått helt dilla på klementiner for tiden :) kan spise til det er tomt :p

For første gang i gåe/forrigår fikk jeg ekstremt lyst på noe, å da var det surkål av alle ting... :p lagde det til middagen i går, å ble skuffa over hvor lite smak det var, så ble med den gangen :p

Ellers spiser jeg mye klementiner, men er ikke noe jeg bare må ha.. :p

Klementiner :) spiser litt for mye av det :D men godt det er jul, for dem har det jo nesten uansett hvor jeg er :)

Jeg har fått skikkelig fys på storfekjøtt og lollipopis :-p sammen faktisk haha

Sukker er godt - dessverre. Var glad i sjokolade med gutt nr 1 også. Med nr 2, som er ei jente, hadde jeg null cravings :)

Ingen utenom det vanlige ;)
Kan aldri, gravid eller ei, kjøpe mer enn fire klementiner om dagen, hvis ikke bare forsvinner de. Alle sammen. Rekorden er 2 kg klementin på ett døgn. Kan forøvrig melde at klementiner er lakserende :P

Og sånne skumnisser! Men de spiser jeg meg kvalm på hvert år før jul :P

Kan aldri, gravid eller ei, kjøpe mer enn fire klementiner om dagen, hvis ikke bare forsvinner de. Alle sammen. Rekorden er 2 kg klementin på ett døgn. Kan forøvrig melde at klementiner er lakserende :P

2 kg ??? :D jeg spiser mye klementiner, men ikke så mye :p

Klementiner er virkelig lakserende ja! Det kan jeg og skrive under på! :p

Forøvrig kan jeg si at jeg ikke har noen veldige cravings lengre. Fortsatt godt med sjokolademelk, men klarer å la være og. Har fortsatt anticravings på fisk da. Går greit med ferdige fiskepinner og fiskegrateng. Men takler ikke ren fisk. Smaker jo tran.

2 kg ??? :D jeg spiser mye klementiner, men ikke så mye :p
Jeg hadde hjemmeeksamen og noen i kollektivet kom hjem med en sånn 5 kgs kasse med klementiner... vi var tre som tømte den på et døgn...

Anbefaler forøvrig kollektiv! Kjempeartig!

Jeg hadde hjemmeeksamen og noen i kollektivet kom hjem med en sånn 5 kgs kasse med klementiner... vi var tre som tømte den på et døgn...

Hehe, det er jo veldig godt da :p men jeg hadde måtte løpt på do i et døgn etterpå :D

Jøss... 2kg tror jeg nok ikke jeg hadde klart heller men 1kg tror jeg nok fint jeg har spist på en dag :p

Liker generelt å spise om dagen :p men har en litt større kjærlighet for comboen Q sjokolademelk og chilinøtter! :)

Internatlivet <3 savn <3

Sjokolade i alle former, polkagris og lukten av bensin og verksted får meg helt svak i knærne! Har vært innom tanken med å ha en kopp med bensin stående for å lukte det, men tok meg sammen da jeg innså at det ble for voldsomt! Haha

Risgrøt og melkesjokolade <3 (og jeg tåler egentlig ikke melk...)

Hadde en periode da melk og fløtebaserte ting var helt konge, fløtegratinerte poteter, fløtebaserte sauser osv. Nå har det roa seg, men er blitt veldig glad i risgrøt, og det spiser jeg aldri ellers, bortsett fra på lille julaften.. ;) Sjokoladesuget har dessverre tatt over for melke-cravings.. :/

Ingenting spesielt, spiser nok mer generelt, men har feks ikke noe mer søtsug nå enn når jeg ikke er gravid :p

Back
Topp