Har du noe tips*?

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Jeg er såå matlei.. og trenger middagstips til meg og min 4 åring.

Hjelp? :)

Følger med på denne tråden, er akkurat sånn selv om dagen. Blæh...

Eggerøra, spekemat og en god salat. Vet ikke om din 4åring spiser dette da... Kyllinglår, salat og ris Innbakte paprika med kjøttdeig og saus med salat

Takker for tips Veraa81;)

Håper vi får noen inspirasjon Labambie;)

En bolle med fantasi middag og en stor is til desser;) Funker bra her på leie dager, hehe

Veraa81 skrev:
En bolle med fantasi middag og en stor is til desser;) Funker bra her på leie dager, hehe

Hehe;)

Matprat ja, å søke etter Favorittpasta.. Vi lever på det for tiden, så utrolig godt :)

Men har kutta ut en del, å gjort noen endringer :) Bruker f.eks pølse istede for svinekjøtt :)

Pai er enkelt å lage og lett å variere.
Her om dagen hadde vi tacopai og det var en stor hit :)

Veraa81 skrev:
Eggerøra, spekemat og en god salat. Vet ikke om din 4åring spiser dette da... Kyllinglår, salat og ris Innbakte paprika med kjøttdeig og saus med salat

Mmmm.. Innbakte paprika hørtes god ut! Har du noe oppskrift?

Vi griller stort sett hver eneste dag alt mulig slags kjøtt, men selv er jeg veldig glad i spekemat, gryteretter og kyllingsalat..  

http://www.godfisk.no/  Den siden oppdaget jeg for noen uker siden, og vips var ikke jeg matlei mer. Utrolig mange gode fiskemiddager der. I går hadde vi ovnsbakt sei med persille og gressløk etter oppskrift derfra.

Back
Topp