Har du noe barneutstyr til barnet ditt....

Vippestol og vugge :) Har kjøpt en mer moderne vippestol også til førstemann da, men de første mnd lå han litt i min gamle rosa ;)
 
Har lammeskinnsposene etter både meg og sambo, helt make, min er rød og sambos er blå :)


Februar-14 mamma <3
 
Har også sambos gamle sprinkelseng og tripp trapp stol stående hos svigers ;)


Februar-14 mamma <3
 
Har ei korg som e blitt brukt av mor mi og hennes 2 brødre, me og mine 2 søstre, mine 2 søskenbarn, sønnen min og neste man skal få bruke den når h*n kommer.
 
Jeg hadde ikke noe babyutstyr. Men mamma sparte på alle lekene våre. Mine barn har i dag Barbiedokker, lego, brio togbane og masse annet fra når jeg og broren min var små. Og bøker, ett lass med bøker!
 
Har fått stellebord og babykurv fra jeg var liten :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
En gammel seng og en bamse som jeg brukte da jeg var liten. Min oldefar har laget den, han var møbelsnekker :) Mamma, onklene mine, jeg, søsteren min og kusinene mine har brukt den sengen. Nå står den å vente på at mini skal sove på sitt egent rom :)
Ellers har vi leker og strikke klær fra når mannen var liten...

Mamma hadde tatt vare på en del, men huset brant og vi mistet alt :(
 
Nå er jeg ikke gravid enda, men vi skal bruke silver cross vogna jeg brukte da jeg var baby. Den er helt nydelig, men må renoveres litt. Men vi har jo god tid til det så sent som den prøvingen her går :p

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Dårlig med det du. Jeg er eldst av mange søsken, så alt ble brukt opp.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Vugge :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Gamle kurven min. Pappa og alle brødrene hans har sovet i den også, så den er over 70 år gammel. Det er litt stas:)
Har også litt klær:)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Har lammeskinnsposene etter både meg og sambo, helt make, min er rød og sambos er blå :)


Februar-14 mamma <3
Kunne ønske vi hadde det, de gamle posene er så fine:)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Har lammeskinnsposene etter både meg og sambo, helt make, min er rød og sambos er blå :)


Februar-14 mamma <3

Heldig du er :) Her har verken mamma eller svigermor tatt vare på posene vi hadde :(
 
Heldig du er :) Her har verken mamma eller svigermor tatt vare på posene vi hadde :(
Ja, veldig kjekt! Gode og varme poser, og den etter sambo vises ikke at er brukt engang. Den etter meg har blitt brukt av alle oss 4 søskene og nå 2 barnebarn, så den er litt mer slitt :p men fortsatt like varm og god :) søstra mi overtar den nå til barnebarn nummer 3 ;) og den posen blir 33 år nå i høst!


Februar-14 mamma <3
 
Ja, veldig kjekt! Gode og varme poser, og den etter sambo vises ikke at er brukt engang. Den etter meg har blitt brukt av alle oss 4 søskene og nå 2 barnebarn, så den er litt mer slitt :p men fortsatt like varm og god :) søstra mi overtar den nå til barnebarn nummer 3 ;) og den posen blir 33 år nå i høst!


Februar-14 mamma <3

Er gøy med slike ting som går i arv! 33år er mange år:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
  • Liker
Reactions: BMC
Vi har korga som eg og mine søsken + nieser og nevøer har sove i, vogge som sambo og søster + hans tippoldefar og hans søsken har brukt, ein del klær etter oss begge, skinnpose, leiker, og tilogmed håndklær og sengetøy etter meg! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp