Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg elsker navnet Oliver og har det høyest på listen hvis det blir gutt <3Hadde navn klart frem til oul ... jente hadde fått det navnet vi bestemte oss for, men da jeg fikk vite at det blir gutt denne gangen, så vraket jeg navnet med en gang. Og nå blir vi ikke enige ... Han vil ha Tor Oliver (jeg liker ikke Tor, da han selv heter Tor med første fornavn og søskenbarnet heter også Tor med første fornavn og I tillegg, når den ungen drar til Tyskland, så sier alle Tår - vi sier jo å istedenfor o) ... Oliver er et greit navn. jeg liker Tim, men det liker ikke han. Så vi får se når vi får bestemt oss.![]()
Syns ikke det blir rart å bruke William pga detDette er vanskelig.... Har hatt så masse fine guttenavn på lista med dei 2 første. Som såklart blei jenter.. Og nå som vi venter ein gutt kommer eg bare på jente navn... Og såklart er dei fineste guttenavna tatt av nerme venner og familie nå så dei eg hadde før kan eg ikkje bruke
Liker William veldig godt. Men hadde akuratt ein kollega som het det. Føler det blir rart og bruke det nå. Og manne er bestemt på Oskar. Det er ett fint navn. Men er ikkje heilt oss.. Og navnet må kunne uttales på norsk og engelsk. Det er ett kravnoen tips ?
mannen her og. Storebror sa det samme, uten å ha hørt pappaen si det. Spørs om jeg kommer til kort...Mannen har navnet klart. Eg er ikkje heilt overbevist enda![]()