Har du navnet klart?

Nå når vi vet det er gutt, er navnediskusjonen i gang for fullt! :p Jeg har mine favoritter, han har sine, og kun ett av dem er det samme navnet, så sannsynligvis ender vi opp med det :) men vi får se...

Hvis det blir jente blir navnet mest sannsynlig Vilde <3 Det passer til oss av flere forskjellige grunner og vi syns det er kjempe fint. Jæ vurderer å legge til Evalina som mellomnavn, som da blir oppkalling. Men vil isåfall bare bruke fornavnet.
Hvis det blir gutt er
Edward høyt på lista sammen med.
Sean Alexander
Charlie og
Storm

Hvis knøttet i magen er en liten gutt, noe vi er ganske sikre på at det er, vurderer vi å kalle han Arvin eller Simon! :-)

Jeg har forelsket meg i navnet Maya, men vil ha et par alternativer. Svigerinnen min hadde et navn bestemt før eldstemann ble født, men det stemte bare ikke på gutten. Så vil ha minst to navn ;)

Hadde navn klart frem til oul ... jente hadde fått det navnet vi bestemte oss for, men da jeg fikk vite at det blir gutt denne gangen, så vraket jeg navnet med en gang. Og nå blir vi ikke enige ... Han vil ha Tor Oliver (jeg liker ikke Tor, da han selv heter Tor med første fornavn og søskenbarnet heter også Tor med første fornavn og I tillegg, når den ungen drar til Tyskland, så sier alle Tår - vi sier jo å istedenfor o) ... Oliver er et greit navn. jeg liker Tim, men det liker ikke han. Så vi får se når vi får bestemt oss. ;)

Hadde navn klart frem til oul ... jente hadde fått det navnet vi bestemte oss for, men da jeg fikk vite at det blir gutt denne gangen, så vraket jeg navnet med en gang. Og nå blir vi ikke enige ... Han vil ha Tor Oliver (jeg liker ikke Tor, da han selv heter Tor med første fornavn og søskenbarnet heter også Tor med første fornavn og I tillegg, når den ungen drar til Tyskland, så sier alle Tår - vi sier jo å istedenfor o) ... Oliver er et greit navn. jeg liker Tim, men det liker ikke han. Så vi får se når vi får bestemt oss. ;)
Jeg elsker navnet Oliver og har det høyest på listen hvis det blir gutt <3

Overhode ikke! Det er såååå vanskelig denne gangen!
Vi venter barn nummer 4,vet ikke kjønn...har tre gutter fra tidligere og de har jo allerede de fineste guttenavna! ;)

Nå som vi vet kjønn, begynner vi nok å tenke på det. Men dagene går i ett og vi får liksom aldri snakket sammen. Ikke som med førstemann hi hi, da satt vi med bok og bladde sammen:-)

Nå har vi både gutte og jentenavn klart, foreløpig veldig hemmelig, skal ikke røpe det til noen denne gang :)

Jeg tror vi er enige om navnet nå :) vi vet jo aldri helt sikkert før han er født, men hvis navnet føles feil, så er det ikke for sent å snu :)

Dette er vanskelig.... Har hatt så masse fine guttenavn på lista med dei 2 første. Som såklart blei jenter.. Og nå som vi venter ein gutt kommer eg bare på jente navn... Og såklart er dei fineste guttenavna tatt av nerme venner og familie nå så dei eg hadde før kan eg ikkje bruke :p
Liker William veldig godt. Men hadde akuratt ein kollega som het det. Føler det blir rart og bruke det nå. Og manne er bestemt på Oskar. Det er ett fint navn. Men er ikkje heilt oss.. Og navnet må kunne uttales på norsk og engelsk. Det er ett krav :) noen tips ?

Dette er vanskelig.... Har hatt så masse fine guttenavn på lista med dei 2 første. Som såklart blei jenter.. Og nå som vi venter ein gutt kommer eg bare på jente navn... Og såklart er dei fineste guttenavna tatt av nerme venner og familie nå så dei eg hadde før kan eg ikkje bruke :p
Liker William veldig godt. Men hadde akuratt ein kollega som het det. Føler det blir rart og bruke det nå. Og manne er bestemt på Oskar. Det er ett fint navn. Men er ikkje heilt oss.. Og navnet må kunne uttales på norsk og engelsk. Det er ett krav :) noen tips ?
Syns ikke det blir rart å bruke William pga det :) Er et av de fineste guttenavn jæ veit om <3

Vi har kun tenkt på guttenavn siden vi var sikre på at det var en gutt inni magen, men så viste det seg på ultralyden at de tror det er ei jente der inne.. Så vi må tenke litt nytt! Det er veldig viktig for oss å finne ett navn som passer til storebrødrene sine navn.. Så fint at vi har litt tid til å fortsatt tenke ut noe fint og passende..

Har nok ikke bestemt oss, finner ingen jentenavn begge liker :dead:
Jeg vil ha lange spesielle navn og mannen liker vist ikke noe slikt :p

Her blir vi ikke enige heller. Vet ikke heller hvilke navn jeg liker. Pappaen står ved det han sa sist, så er fortsatt jeg som ikke liker Tor. Jeg liker fortsatt Tim, så vi er like langt.

Back
Topp