Har du navnet klart?

chaland

Elsker forumet
Noen som vil dele hva dere har bestemt? Hva er dine favoritt jente/guttenavn?

Her blir det nok Alma/Alva/Ada viss jente, og ein variant over Arne/Johan viss gutt. Dattera vår er oppkalt, og er steeeerke tradisjonar for oppkalling av gutane i familiane på begge sider, så blir nok litt vanskelig å sjå heilt bort frå det viss det blir ein gut, dessverre!

Vi har egentlig hatt guttenavn klart i mange år, og mannen er veldig tydelig på at det er fortsatt det han ønsker... Jeg begynner å bli litt mer usikker igjen... Jentenavn tror jeg vi skal slite litt med å bli enig om...

Ombestemte meg på de begge andre når vi møtte de, så tør ikke si noe sikkert nå;)
Men har to som begynner på E fra før, så siste sitt navn skal også begynne på E:p

Heilt blank jeg og..! Skal på Oul i dag, håper vi får vite kjønn. Kanskje det blir litt lettere da :-)

Ombestemte meg på de begge andre når vi møtte de, så tør ikke si noe sikkert nå;)
Men har to som begynner på E fra før, så siste sitt navn skal også begynne på E:p
Me har og 2 st på begynner på E men denna gang e vi ute på helt någon annan bokstav :p

Nei, har hele tiden tenkt at det var en gutt, så hadde bare guttenavn klart. Men det var visst en liten frøken! Så da starter vi fra scratch. Veldig koselig egentlig:)

Nei, har hele tiden tenkt at det var en gutt, så hadde bare guttenavn klart. Men det var visst en liten frøken! Så da starter vi fra scratch. Veldig koselig egentlig:)

Samme her :) guttenavnet var nesten bestemt, men så viste det seg å være ei jente! Så da begynner vi på nytt! ;) og de jentenavnene jeg er kjempeglad i, de er ikke mannen så glad i :p

Samme her :) guttenavnet var nesten bestemt, men så viste det seg å være ei jente! Så da begynner vi på nytt! ;) og de jentenavnene jeg er kjempeglad i, de er ikke mannen så glad i :p
Ja! Mye av det samme her. Også har jeg jobbet med mange barn, så det er så mange navn jeg allerede har en mening om. Blir fort et klart nei når samboeren foreslår noe. Stakkars, tror han begynner å bli litt motløs!

Back
Topp