Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her. Veldig vanskelig.Nei, er helt blank :/
Samme her. Veldig vanskelig.![]()
Me har og 2 st på begynner på E men denna gang e vi ute på helt någon annan bokstavOmbestemte meg på de begge andre når vi møtte de, så tør ikke si noe sikkert nå
Men har to som begynner på E fra før, så siste sitt navn skal også begynne på E![]()
Lycka till idag??Heilt blank jeg og..! Skal på Oul i dag, håper vi får vite kjønn. Kanskje det blir litt lettere da![]()
Lycka till idag??
O jaTusen takk for det! Alltid like spennende :-D
Jeg syns guttenavn er vanskeligst. Oul på mandag så blir spennende å seDet er kjempevanskelig! Og akkurat nå er det ingen navn som roper ut til oss! Men finner vel noen alternativer etterhvert! God tid heldigvis![]()
Nei, har hele tiden tenkt at det var en gutt, så hadde bare guttenavn klart. Men det var visst en liten frøken! Så da starter vi fra scratch. Veldig koselig egentlig![]()
Ja! Mye av det samme her. Også har jeg jobbet med mange barn, så det er så mange navn jeg allerede har en mening om. Blir fort et klart nei når samboeren foreslår noe. Stakkars, tror han begynner å bli litt motløs!Samme herguttenavnet var nesten bestemt, men så viste det seg å være ei jente! Så da begynner vi på nytt!
og de jentenavnene jeg er kjempeglad i, de er ikke mannen så glad i
![]()