Har du mykje tid til deg sjølv medan du er heime med baby?

M

Moderator Marte

Guest
...eller går tida meir til babyen enn deg sjølv? :p
 
Jeg er siste prioritet! Går til amming, underholdning og soving - alt etter hennes behov. Får skvist inn litt matlaging, en dusj og noen minutter egentid innimellom.
 
Meste av tiden gikk til baby. Hadde bare den korte stunden de sov til meg selv. :p
 
På dagtid blir det mye baby, men blir egentlig mindre og mindre for han liker godt å leke seg alene i babygymmen/lekegrinda si. Jeg kan gjerne sitte der i starten, for så å strikke litt eller gjøre noe husarbeid, for å komme tilbake og leke litt igjen.

Men jeg får da litt egentid på ettermiddagen/kvelden, når mannen har kommet hjem fra jobb. Har heldigvis en liten som mener at pappaen er superpappa - så så lenge baby er mett selvsagt (eller jeg har pumpa klar ei flaske) kan jeg bare ta en pause fra alt om jeg vil.
 
Egentid er sjelden vare. Men det er ok. Vet at det kun er for en periode...
 
Jeg er alene med tre barn, inkl baby. Egentid er fremmedord :p
 
Ikke mye nei! :p men prøver å være flink til å bruke litt tid for meg selv når han sover :)
 
Da mine var små fikk all tid til babyen.. når de sov, fikk jeg enten sove litt selv eller så var det å få unna husarbeid.
Ikke mye «me time» den tiden der nei
 
Haha nei :p Sovetid ble prioritert til søvn selv. Men det var helt greit for meg, egentid ble det tid til senere :)
 
Nei. Men slapper av når hun sover:D Stresser ikke med husarb. Har skaffet vaskehjelp:)
 
Har den 1,5-2 timen han sover på dagen..
 
Nei, det var svært lite.. kunne klare en kjapp dusj i nøden, men det var jo med tilskuer da, så ikke så mye egentid :p
Synes fortsatt etter to år at det er luksus å gå på do og dusje alene fordi det skjer svært sjelden :rolleyes:
 
Egentid er sjelden vare. Men det er ok. Vet at det kun er for en periode...

Skriver under på dette :D

Er hjemme med 3 små 5 mnd 2 år, og 4 år.
Ikke tid til meg selv på en god stund enda, men jeg vet jo det kommer :p
Klarte i alle fall å snike meg til 45 min hos frisøren på mandag :p DET ga meg virkelig ny giv :p
 
Egentid i babytid? Det finnes vel ikke det? :p Da baby til og med måtte sove på meg for å sove, så fikk jeg ikke sitte på do alene engango_O
 
Tid til meg selv.. hva er det? Verken sover alene eller går på do alene. Får så vidt dusje alene ett par ganger i uka, og da må det times nøye :p
 
Det er ikke tid til mye annet enn baby og husarbeid gitt...
 
Back
Topp