Har du mye utstyr til baby fra før? eller må du få tak i alt?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
Første baby i huset hos oss. Alt må kjøpes! Kjøpt en del nytt, arvet litt og kommer nok til å få litt. Første barnet på far sin side så det blir stas❤️

Vi må kjøpe alt, første barnet vårt og første barnebarn på begge sider så tror vi kommer til å få en del ting.
Noe kommer vi til å kjøpe brukt/låne fra et vennepar men tror der meste blir nytt i første runde, også får vi se når frøkna blir litt større hva vi velger å gjøre. :)

Førstegangs og har ingenting. Jeg har veldig mange rundt meg med 1-2 åringer som det kanskje blir litt arving fra. Ønsker meg ny vogn og ny bilstol, ellers er det ikke så nøye om det er brukt eller nytt :)

Første på vei her, så her kjøper vi alt nytt. noe vil få fra familie, men ikke mye. Jeg vil helst kjøpe selv :)

Fjerdemann her, så i utgangspunktet burde vi jo ikke trenge noen ting. Men vi solgte alt av store babyting når 3.mann vokste fra det. Så her må vi både ha ny vogn,bilsete og vippestol.. En del av klærne er også ganske slitt etter å ha blitt godt brukt av tre barn, så vi må nok ut og shoppe litt...

Vi er så heldige å få arve en del ting, feks bilstol og mye klær. Kommer til å kjøpe ny vogn, madrass og babycall. Seng, stellebord osv kjøper vi gjerne brukt om det dukker opp noe :)

Back
Topp