Har du mye utstyr til baby fra før? eller må du få tak i alt?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
Har ei jente på ett år og fire mnd så har det meste, men endte likevel opp med å kjøpe ny vogn og bilstol.
Kjøpt ny bil så må ha mindre vogn, og var ikke fornøyd med bilstolen så kjøpte med stolen som som tilhører vogndelen til den nye vogna:)

Har heldigvis spart på det meste store og dyre. Så må gå til innkjøp av klær og annet småtteri bare.

Må skaffe alt x2. Kjøper gjerne en del brukt, men vil i hvert fall kjøpe bilstoler og madrasser nytt.

Må ha alt, kjøpt ny vogn og kommer til å ville ha bilstol og madrasser nytt. Utover det kan jeg gått ha pent brukt :)

Har ingenting, og kommer nok til å kjøpe det meste nytt, ev. pent brukt, men skal iallfall ha ny vogn, seng og bilstol:happy:

Vi har en gutt født i mai 17 og får gutt igjen så har alt av klær etc i riktig størrelse for årstidene.. Trenger egentlig bare søskenvogn (brukt) og ny bilstol. Og trenger en til tripp-trappstol som vi kjøper brukt.

Last edited:
Vi har gutt fra før, men om dette blir jente må vi ha en del nye klær. Seng også. Vi har vogn og bilstol... Hm, kommer vel alltid på noe mer som man trenger etterhvert :joyful:

Tatt vare på mye fra første gang, men er en del som må fåes i nytt eller brukt.
Som vogn, seng, stellematte, kommode. :)

Trenger seng, som vi kjøper brukt, og nye madrasser. Base til bilstolen, den kjøper vi ny. Og så hsr jeg lyst på en tripptrapp stol til. Den blir definitivt kjøpt brukt. Har en gutt fra før, så har egentlig alt vi trenger. Gleder meg litt til å begynne å kvitte meg med ting ettethvert som minste ikke trenger lengre

Jeg har igjen litt babyting og må kjøpe litt. Kjøper noe brukt og noe nytt,bilstol og seng vil jeg ha nytt mens vogn og klær kan jeg fint kjøpe brukt :)

Vi har alt fra storesøster.. Vi har egentlig alt for mye :) Så prøver å si til folk at de ikke må kjøpe noe babyting til oss fordi boden vår renner over av babyklær, leker og utstyr fra storesøster. Må bare ha et søskenbrett til vogna. Trooor vi dropper søskenvogn når storesøster er 2 år og 7 måneder når lillebror kommer. Får bli en enkel trille til henne om hun må sitte :/

Siden dette er første så må vi skaffe alt. Noe får vi av bekjente, men det meste må kjøpes inn. Kommer nok til å kjøpe det meste nytt da partner ikke er spesielt glad i brukte ting fra folk vi ikke kjenner.

Vi har alt fra storesøster.. Vi har egentlig alt for mye :) Så prøver å si til folk at de ikke må kjøpe noe babyting til oss fordi boden vår renner over av babyklær, leker og utstyr fra storesøster. Må bare ha et søskenbrett til vogna. Trooor vi dropper søskenvogn når storesøster er 2 år og 7 måneder når lillebror kommer. Får bli en enkel trille til henne om hun må sitte :/

Søskenbrett til vogna ja, det må vi også ha! Eller er det noen som har noen formening om det er for tidlig for en toåring? Skulle jeg hatt søskenvogn? :dance008

Søskenbrett til vogna ja, det må vi også ha! Eller er det noen som har noen formening om det er for tidlig for en toåring? Skulle jeg hatt søskenvogn? :dance008
Trenger ikke søskenvogn nei, min var under to når lillesøster kom og vi har aldri brukt søskenvogn, kun ståbrett :)

Første her i huset, og første barnebarn, olderbarn på min mann sin side. Tror nok vi kommer til å få mye, og kjøper nok nytt. Dette har vi ventet på så lenge [emoji173]️

Back
Topp