M
Moderator Kristin
Guest
Og kjøper du brukt, eller alt nytt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har alt fra storesøster.. Vi har egentlig alt for mye Så prøver å si til folk at de ikke må kjøpe noe babyting til oss fordi boden vår renner over av babyklær, leker og utstyr fra storesøster. Må bare ha et søskenbrett til vogna. Trooor vi dropper søskenvogn når storesøster er 2 år og 7 måneder når lillebror kommer. Får bli en enkel trille til henne om hun må sitte :/
Trenger ikke søskenvogn nei, min var under to når lillesøster kom og vi har aldri brukt søskenvogn, kun ståbrettSøskenbrett til vogna ja, det må vi også ha! Eller er det noen som har noen formening om det er for tidlig for en toåring? Skulle jeg hatt søskenvogn?
Trenger ikke søskenvogn nei, min var under to når lillesøster kom og vi har aldri brukt søskenvogn, kun ståbrett
Det gjør det helt sikkert Vi kommer ikke til å ha denne gangen heller, eldste blir snart 4år og minste blir snart 2årOk! Da regner jeg med at det går fint med min også.